''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

zaterdag 5 februari 2011

nummero cincos... :D

HeeeyHeeeyy,,
En hier is weer eventjes een update.. :D
afgelopen donderdag heb ik mijn tweede hepetitis B prik gehaald..
het verliep lekker vlot en we waren weer snel in de auto richting huis.
Twee weken geleden had ik ook nog eventjes EF gebeld,
om te vragen of ik alle papieren goed ingevuld had etc.
en alles is goed en klaar,, dus nu is het echt alleen nog maar wachten op een gastgezin :D !
ik kan echt niet wachten om te horen bij welk gezin ik zal gaan wonen.. :D
zodra ik iets weet laat ik het natuurlijk meteen eventjes weten! ;)
Groetjez

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy