''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

maandag 18 april 2011

nummero diezes... :D

Heey,, hier weer eventjes een update.. :D

vanmiddag is mij een nieuw student match information paper gestuurd.
Hierin staat het al verwachtte nieuwe gezin..
dit is ook een arrival family, dus het is nog steeds niet zeker dat ik er ook echt kom te wonen, maar die andere gaat dus sowieso niet door..
ik had al wat info over hun verteld, qua leeftijden en hoeveel personen..
hm,, ze hebben ook huisdieren,, een hond en eenden ;p haha (kwak kwak kwaaaaakkk)
ze houden van ongeveer dezelfde dingen als mij, qua sporten en spelletjes etc etc.
ook houden ze van koken,, misschien daarom die eenden ;p haha (6)
ze wonen 15 km van de school af,, dus het is ietsjes verder van school dan bij het andere dorp...
verder weet ik nog niet zo heel veel van ze..
ik heb de mevrouw van het gezin vandaag een mail gestuurd,,
ik zal wel zien wanneer ze reageert,, ;) hopelijk snel :D

Toedelooeehoee ! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy