''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

maandag 20 juni 2011

nummero catorces... :D

Hey

Hier eventjes een klein berichtje;
Ik heb gehoord van een medereisgenootje (a) dat waarschijnlijk zaterdag 16 juli om 14.00 uur mijn vliegtuig vertrekt. We vliegen dan met Icelandair, via Reykjavik naar Boston.
Dit is niet zeker, maar ik ben blij dat ik in iedergeval al iets meer weet over wanneer ik vertrek. Ik wist natuurlijk al een tijd welke dag ongeveer, maar dit is toch een stuk zekerder. Ik gok erop dat dit ook echt de goede datum en tijd is. Maar laten we dat nog maar eventjes afwachten. ;)

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy