''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

zondag 1 januari 2012

''A whole new world, a new fantastic point of view. No one to tell us no, or where to go. Or say we're only dreaming...''

Graag wens ik iedereen even een gelukkig nieuwjaar!
Het Nederlandse nieuwjaar heb ik gezellig kunnen meemaken via skype, wat dan weer een top uitvinding is voor momenten zoals deze. Toen jullie lekker lagen te slapen om zeven uur 's ochtends, toen vierde ik mijn nieuwjaar. Wat eigenlijk helemaal niks voorstelde. Leuk was wel dat ik die avond naar de bios was geweest, and guess what(?); ik ging naar ''New Year's Eve'',, bestwel epic of niet dan .. ;p haha.. was een supertoffe film, echt leuk! Daarna naar huis gegaan, waar vrienden waren. Beetje gechilld, wat Wii gespeelt, maar toen het 12 uur was stelde het niks voor. We hoorden boven geluid, maar we bleven gewoon lekker Wii spelen, en het was van; oh het is ook 12 uur.. ;p haha. Dus niet echt spectaculair. We hadden nog wel wat vuurwerk, maar vergeleken met NL is dat ook niks. En ik zag verder ook niemand iets afsteken ofzoiets ;) . Dr bleven hier nog twee meisjes slapen, en die zijn nu net weer naar huis gegaan. Vanmiddag heb ik nog een soort van afscheidsfeestje van Ludwig, want die vliegt woensdag alweer naar huis! Ik hoop dat iedereen een toffe oudjaarsavond had, met veel oliebollen en appelflappen; die ik hier dus heb moeten missen. ;D



xxx Heel veel liefs! (L) miss you (K)

4 opmerkingen:

  1. Hello darling :)

    I know that you always with me. Happy new year dear daughter. I love you and i am so proud of you.Enjoy the last half year of your american dream! Love you, your mom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Romy

    wij wensen jou een gelukkig nieuwjaar toe
    en nog veel plezier en een goede gezondheid voor 2012.
    hier is alles goed verlopenhet jaar eindigde voor mij wat raar,ja zoals je vader zei ik lijk steeds meer op oma en ook ik ben met een noodgang onderuit gegaan met de fiets zwaar gekneusde schouder.
    verder gaat alles hier goed we hebben het oudjaar bij Freddy en Astrid zijn vriendin uitgezeten het was gezellig en rustig.we hebben je wel gemist op nieuwjaarsdag bij Erna en Rudi.
    maar dat doen we wel over als je terug bent.
    nou dit was het dan.

    groetjes vanuit Jirnsum

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Romy,

    Nou we hebben elkaar al een happy new year gewenst en skype is inderdaad een mega uitvinding. Maar dat terzijde.
    Alles gaat weer z'n gangetje en de "oude keuken" begint zoetjes aan een andere invulling te krijgen. We zijn nu in de fase schilderen en sausen. Dus het eind is in zicht. We hebben er al een leuke lounge bank voor gekocht met een sitstool dus dat wordt straks heerlijk chillen.
    De honderden boeken die heb ik al en die hoop ik daarstraks ook allemaal kwijt te kunnen.
    Geniet de laatste maanden en denk er om AFSTUDEREN HOOR!!!!!
    Dikke kus weer uit een zonnig Giethoorn.
    Liefs Marianne en Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor de reacties! :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy