''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

zondag 5 februari 2012

''You should know that I lead, not follow!''

Dus na een lange tijd geen bericht te hebben gestuurd. Kom ik nu eigenlijk met al heel snel weer een nieuw berichtje. Grootste reden daarvoor was eigenlijk omdat ik was vergeten iets te melden in mn andere bericht. Toen het tweede semester begon, zijn voor mij namelijk ook een aantal nieuwe lessen begonnen. Mijn nieuwe rooster ziet er namelijk nu zo uit:
Speech & Drama
Algebra II
Child Development
Student Aid (leraar helpen)
Art II
American Government
English 12
Multimedia
Ik weet niet of iemand zich herinnert wat mn vorige rooster was, maar als je je dat wel doet kun je hier dus zijn dat er best veel verandert zijn.. ;)
Verder ook leuk om te melden: IK HEB WEER EEN NIEUW KAPSEL HOOR! jawell.. :blink: haha.. hier zal ik ook maar weer even een foto van maken, tadaa:




Dus das opzich ook wel vet of nie dann..? (H) Vandaag heeft het hier ook weer eens gesneeuwt.. Afgelopen weekend konden we gewoon zonder jas buitenlopen, dus het is wel wisselvallig, maar das toch ook wel weer leukk :) Ik heb nog weer een lekker ijsbad moeten nemen afgelopen week. Ook super Amerikaans dit: MORGEN IS DE SUPERBOWL! jajaa.. ik weet niet of iedereen weet wat dat is, maar das dus zegmaar grootste American Football ding elk jaar.. Mensen die niet van football houden (incl mij) kijken nog steeds omdat de reclames die tussendoor zijn echt superberoemd zijn. Superbowl reclames zijn namelijk altijd super grappig, en het is ook de eerste keer dat je ze te zien krijgt. jammergenoeg moet je na de superbowl dr wel weken naar kijken.. ^^ haha.. maarjah.. ook wel weer leuk amerikaans wat ik dus weer ga meemaken (a) :D


Heel veel liefs, en kusjes en knuffels! xxx

7 opmerkingen:

  1. Hey Romy staat je goed. Nou drama zal wel lukken toch? HAHAHAHA
    Het zijn Siberische tijden. Vreselijk wat een kou! Ik hou daar zo NIET van. Hoe is het bij jullie.
    Dikke kus uit een zonnig en schaatsdrukte zeer koud Giethoorn.
    Dikke kus Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve bijzondere dochter :)

    Whaahaa, wat heb je nu weer voor een pretpakket in dit semester uitgezocht. Art???? en moeilijksgraad 2?? Wat moet ik me daar van voorstellen. Tjonge, tjonge, en leraartje helpen (student Aid), haha hoezo, kan die de klas niet alleen aan? Heeft hij/zij jou daarvoor nodig! Afijn, je zal van alles wel wat opsteken en hopelijk blijf je jezelf steeds nog ontwikkelen. Het is ook zeker de moeite waard om in zo'n Highschool jaar iets nieuws te proberen. Dat lukt hier in Nederland niet. Dus je hebt ook weer een bezoek aan de kapper gebracht. Mooi, een hele mooie coupe. Staat je prachtig en verzorgd. Oftewel lief en leuk koppie ;) Ik heb afgelopen week 3 dagen op bed gelegen. Ben nu weer hersteld en afgelopen vrijdag weer aan het werk gegaan. En heb jij een leuke volleybal party gehad? Waar heb je dit gevierd. Papa en ik gaan straks bij Oom Henk en tante Agatha op visite. Joyce moet werken bij de C-1000 op zondag. je weet dat dit jaar de C-1000 open is op zondag tussen 16.00-19.00 uur. Peter is bezig met zijn opdrachten voor het afstuderen vanmiddag. Verder gaat het hier prima. Lekker wintertje, schaatsweer, zonnetje, wat wil een mens nog meer. Lieve schat, blijf genieten! KUS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey Romy het haar staat je goed leuk kapsel en wat is het al lang.
    Je ouders zijn vanmiddag op visite geweest en het was erg gezellig.Het is hier wel erg koud wel min 5
    ze praten hier nu al over de elf steden tocht maar ik moet het nog zien.
    hoe is het weer bij jullie?
    Ik heb samen met je moeder foto van jou bekeken en ik heb gezien hoe je gast ouders eruit zien lijken me leuke mensen toe.
    verder wensen we je daar nog een leuke tijd toe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Romy, wat een leuk model kapsel, dat staat je ook goed! Succes met je nieuwe rooster, ziet er interessant uit....
    Apart, die superbowl, wij zitten net bij te komen van het nieuws dat de 11-stedentocht niet door gaat. Balen maar misschien komt er na het weekend nog een nieuwe vorst periode. We blijven hopen!

    Veel groetjes van de fam. Brandsma uit Steggerda! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Romy wat een super leuk kapsel! Staat je goed hoor! (: hier gaat alles z'n gangetje, 't is hier ontzettend koud en ik ga vandaag voor het eerst in tien jaar schaatsen! Benieuwd hoe het gaat. Veel plezier en geniet ervan in the USA! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Romy,

    Even een vraagje omdat jij nu daar zit en er toch wel wereld schokkend nieuws is betreffende de muziek wereld. Hoe neemt de TV het overlijden van Whitney Houston op? Ik hoor graag jou berichtje. Dikke kus uit een zeeer druk Giethoorn ivm de HV tocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor de reacties, met name op mn nieuwe haartjes.. ;D haha.. Hmm.. op de dood van Whitney Houston denk ik dat ze hier net reageren als in NL. Ze overviewen gewoon haar leven enzoo. En hoe het allemaal is gegaan met de tijd dat ze dood ging en het onderzoek enzo.. niet heel bijzonder. Ik volg het niet echt ofzoiets.. ;) met mij alles top jep :D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy