''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

maandag 19 maart 2012

''Wake up everybody no more sleeping today!''

Zoals ik al zei; deze afgelopen week zou ook best druk worden.
Daarom even snel een samenvatting daarvan voordat ik vertrek naar California..
Woensdag was District Speech, het ging opzich best goed met mij speech.
De eerste ronde kreeg ik een 49 uit 50. En de man was erg positief,
Ik heb deze ronde op film: http://www.youtube.com/watch?v=JuyWPcL2SRs&context=C4dbd45cADvjVQa1PpcFPEaITyHeqvYocChzgxYqLkXKjU9HyYdjI=
Dat is de link. Mijn tweede ronde ging zelfs beter dan dit, maar de jury dacht daar anders over en gaf me een 45 uit 50, en ik ben uiteindelijk 5e geworden. Opzich wel goed gedaan want het was het hele district, is 10 scholen. Donderdag was mijn eerste track-dag/wedstrijd. Dit was opzich niet extreem goed, ik heb nog niet genoeg tijd gehad om te trainen voor kogelstoten dus ik won niets hierin ofzo. Verder rende ik de 4 bij 400. Na een veel te snelle start, liep ik op mn laatste rondje dood, en had uiteindelijk niet een supergoede tijd. het was een indoor meet, vandaar dat we meer dan 1 rondje moesten lopen. Vrijdag was math team dag, dus gingen we naar een universiteit campus om daar wiskunde te doen ^^ onze school won in een onderdeel, maar dat was niet het onderdeel waar ik in zat ;p haha. Toen dus zaterdagavond prom! Echt superervaring natuurlijk. Ik heb nog niet genoeg tijd gehad om de foto's op internet te krijgen, dus dat gebeurd als ik terugben. Ik ging samen met twee jongens en een ander meisje in een super oude auto daarheen. De jongens haalden ons op en toen we daar aan kwamen zijn er eerst heel veel foto's gemaakt. dat duurde meer dan een half uur ofzoiets. Toen was het eten, en tussen door wat entertainment met spelletjes. Het dansen begon rond een uur of acht ofzoiets, ik weet eigenlijk niet precies, en om 12 uur was het afgelopen. Toen ging iedereen naar school, naar postprom. post prom is na prom en dit word gehouden door de ouders. Kinderen gaan daarheen voor de lol, en het houd ze van de straat om te gaan drinken zegmaar, dat is het hele doel van het post prom. Er was op post prom een hypnotist show wat ook heel leuk was enzo, natuurlijk.. En verder waren er ook wat spelletjes/basketball/wii etc. Het was om vier uur afgelopen en toen was er nog een ontbijt. Hier zijn wij niet naartoe gegaan, want we waren niet honger. Toen ik thuis kwam snel even gedouched, en uiteindelijk werd ik de volgende middag om half twee wakker. Nu ben ik helemaal klaar met inpakken om straks het vliegtuig in te stappen. Ik heb veel zin om te gaan, uiteraard. Als ik terugben zal ik daar wel even een update over schrijven. Tot de volgende keer!


xxx liefs (L)

3 opmerkingen:

  1. Wauw........het is één en al FUN. Ach en je kan niet overal goed in zijn toch. Geniet er maar van. Dikke kus en ik blijf op de hoogte en je volgen. Liefs Marianne uut een zonnig Giethoorn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie Roomskidee. Je trip zit er al weer op. Hopelijk heb je mooie foto's kunnen maken. We kijken uit naar je foto's. Ik neem aan dat er één bijzit van de tegel van Patrick S.? We zien wel.
    Ik heb nu maar weer eens hier gereageerd, omdat het zo zielig is dat er nog maar 1 reactie is tot nu toe op dit verhaal.
    Je vader..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You had the time of your life on your trip babe. You'll never forget this :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy