''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

maandag 7 mei 2012

''Every second is a highlight!''

Vandaag heb ik mijn laatste EF meeting. Elke maand organiseert EF een meeting for de exchange studenten van de regio, en vandaag is de laatste. Ik heb geen idee wat we gaan doen, maar we zullen zien! De tijd hier vliegt nu echt al voorbij, ik geloof dat er nog een maandje over is, voordat ik weer op schiphol sta! Morgen en overmorgen heb ik nog school, woensdag een track meet en dan ben ik al klaar met mijn jaar op een Amerikaanse High School! Zondag zal 'Graduation' plaatsvinden, en dat zal het dan zijn. Veel te snel eigenlijk! Ik heb opzich wel veel zin in Graduation, ik heb mijn 'gewaad', of hoe je het noemt al aan moeten passen, en dat soort dingetjes. Er zal ook een goodbye party zijn voor de exchange students van school, maar deze vind geloof ik volgende week al plaats. Dit is zegmaar met ons alle 7. Ik heb ook nog gewoon mijn eigen afscheidsfeest, ik geloof dat dat 3 juni gaat worden, omdat het nogal dom is om een afscheidsfeest te hebben drie weken voordat je weggaat.. ;p Zoals ik in mijn andere verhaal al gemeld had (geloof ik), had ik gezegt dat mijn gastvader voor de directeur baan op Lewiston had gesolliciteerd, dit had hij niet gekregen, helaas. Wel heeft hij afgelopen week voor een andere engels leraar baan gesolliciteerd, op een school hier ook vlakbij, en deze baan heeft hij wel gekregen! Nu zit hij nog wel in dubio of hij het moet nemen of niet, ivm heel veel zaken. Maar ik vind dat hij het moet doen! Ik heb nu ook eindelijk de foto's van Prom upgeload, en van Post Prom ook trouwens. Dus als je denkt, wat een vage foto's; dat is post prom. Er was een hypnose man, dus die gekke mensen op de foto's zijn onder hypnose zegmaar! De foto's van mijn trip staan nu niet meer op picasa, dus die kun je niet meer vinden, helaas. Je had een lange poos om ze te checken, dus niet mijn schuld als je ze niet gezien hebt, ;p hahaa. Dit is de link:  https://picasaweb.google.com/109637675058220932368/PromPostProm .



XXXXX Veel liefss!! (L)

5 opmerkingen:

  1. Lieve Romy,
    Er zitten mooie foto's bij. Maar ook een paar waarvan ik denk: weten ze in Amerika zeker dat jullie geen borrels drinken? Nog 1 maand en dan ben je gelukkig weer thuis. We zien er naar uit om je weer bij ons te hebben. Maak er nog een mooie en gezellige maand van!! Veel plezier nog met je afscheidsfeestjes. Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad. Wat een drankhoofden:D
    Enjoy! Time flies.

    Ik heb vandaag m'n laatste verslag ingeleverd dus het is afwachten... Hoop dat het goed is want ik heb vervroegd afstuderen aangevraagd:P
    We'll keep in touch!

    Greetzz.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey lieve dochter,
    Wat veeeeeeeellllllll foto's van Prom. Je bent wel lekker de knapste! Puh. Waar blijven die andere foto's nu die niet meer op Picasa staan? Ja, het schiet lekker op voordat ik je weer kan knuffelen. Dat knuffelen van jou heb ik het meest gemist hoor! Geniet nog even van alles in Filley en omstreken. Maak er een knallend afscheidsfeest van met al je dierbare amerikaanse familieleden. Jou kennende zal school, graduation, sport en feesten allemaal wel "toppie" worden afgesloten. Succes nog met de laatste weken ILY :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Henk en Agatha12 mei 2012 om 23:12

    hallo Romy
    Wat een verrassing dat daar je vader in amerika staat
    je had het vast niet verwacht,dat hij een kijkje komt nemen bij jou,terwijl de tijd er voor jou al bijna weer oop zit.Ook hebben wij je nog een kaartje gestuurd dit is de laatste nar amerika,de volgende krijg je als je weer thuis bent en dan komen we zeker bij jullie langs om naar jou verhalen tehoren.Wij wensen je nog een fijne tijd toe samen met je vader laat je maar lekker door hem verwennen,tot in nederland en wij jou en je vader een veilige terug reis toe,

    groetjes Henk en Agatha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja inderdaad, wat zul je opgekeken hebben. En wij maar niks mogen mailen. We wisten het al tijden. GOED HE!!!! Zelfs op de dag nadat je vader vertrokken was waren wij in afwachting van jouw reactie hiero....maar er gebeurt niets. Dus....je zal wel lekker er op uit zijn met je vader. Maak er de tijd van jullie leven van. Geniet en tot gauw. Goede vlucht. Dikke kus Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy