''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

dinsdag 5 juni 2012

''I'm coming home, I'm coming home. Tell the world that I'm coming home!''

Dus, voordat ik morgenochtend wegga dacht ik nog even een snel berichtje te plaatsen. Afgelopen dagen erg druk geweest met voorbereidingen van mn afscheidsfeest, en dan gister was het zover; het afscheidsfeest. Het was een ontzettend gaaf feest, en ik heb veel lol gehad. Jammer genoeg is het feit dat bij een afscheidsfeest 'afscheid' genomen moet worden wel wat jammer. Ik zal iedereen hier wel heel erg missen. Vooral de familie enzo natuurlijk! Ook nog wat kaartjes gekregen van een aantal mensen, wat ook leuk is natuurlijk. En verder als supergroot en ontzettend leuke verassing van de hele familie (beide kanten) een mega tof cadeau; The new iPad! Wat natuurlijk zo awesome is! Dus daar ben ik nu een beetje mee aan het prutsen enzo en kijken hoe het allemaal werkt. Het is niet heel ingewikkeld dus dat gaat wel goed komen :) Verder heb ik mijn laatste dag in Nebraska gedaan wat ik leuk vind; volleyballen! Ik heb dus lekker zitten spelen enzo wat natuurlijk erg genieten is, om zegmaar te doen voor een laatste keer hier :) Ook ben ik daarna naar Lincoln gegaan want als verassing nam Dayna me mee om een pedicure te krijgen. Wat natuurlijk ook superchill was :) Ik heb nu amerikaanse vlaggetjes op mn grote tenen,, ;p haha.. Nu mn laatste avondje hier, gewoon lekker gezellig en rustig met zn viertjes. Ik zal rond zeven uur 's ochtends in Amsterdam verschijnen, dus tot dan maar!


xxx liefs! See you soon ;)

3 opmerkingen:

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy