''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

maandag 12 september 2011

''I will never say never, I will fight till forever. Whenever you knock me down, I will not stay on the ground!''

hier ben ik weer met een update.. ;)
afgelopen week was weer lekker druk.
nadat we maandags vrijwaren op labor day, en we op die vrije dag maar even voor de verandering een volleyball practice hadden, hadden we dinsdag een volleyball wedstrijd. deze hadden we kunnen winnen, maar jammer genoeg niet gedaan. vervolgens woensdag training, om donderdags weer een wedstrijd te hebben die we ook konden winnen maar niet hadden gedaan. Wel zijn er wel grote verbeteringen vergeleken met het eerste toernooi, wat de coach wel goed vond. :) Toen vrijdag weer getraind en daarna naar Ludwig's football game geweest, alleen werd die gepauzeerd vanwege onweer, uiteindelijk zijn wij eerder weggegaan aangezien romy om half acht werd opgehaald door de bus, OP ZATERDAG! want raad eens?; we hadden een volleyballtoernooi! VERASSING! Van de drie wedstrijden eindelijk onze eerste gewonnen. Weer verbeteringen dus de coach was blij. Vervolgens vandaag OP ZONDAG! ook getraind. want morgen, dinsdag en donderdag hebben we een volleyballtoernooi! woensdag en vrijdag gewoon practice. Dus weer lekker druk. nice is wel dat we eerder uit school zijn als we een wedstrijd hebben :) Eigenlijk had ik vandaag een EF meeting in Lincoln, maar daar ben ik niet heen geweest aangezien ik volleyballpractice had, en mn coaches vonden dat ik daarheen moest gaan. Ze zeggen namelijk altijd dat de meeting verplicht is, maar nog steeds gaat niet iedereen erheen, het is niet een probleem ofzo. Ludwig en Joyce zijn er heen geweest, en het scheen heel stom en saai te zijn, dus ik heb niks gemist. :) En mijn IEC zal nog wel even met mij doornemen wat ze gedaan hebben, dus ik ben er mooi op vooruit gegaan, door niet heen te zijn geweest :) Na de training ben ik trouwens met een meisje uit het volleyballteam mee geweest omdat Joyce en Ludwig nog niet terug waren en ik anders saai alleen zou zijn. Zij woont op een boerderij dus romy heeft het amerikaanse farm leven even kunnen beschouwen. Ik heb kittens, schapen, lammetjes gevoerd en het was wel grappig maar heeeeeeel ouderwets. Je moest allemaal emmers vullen en dan overal bij langsgaan om ze te voeren, het was wel een werk hoor ;o haha.. maar wel grappig om eens te doen ;D straks gaan we even wat eten, en dan maar douchen.. eigenlijk heb ik nog wat huiswerk maar ik weet niet of dat hem word want ben wel moe enzo, miss kan ik beter gaan slapen en dan  morgen tussen de lessen wat maken ofzo.. ik kijk wel even wat Ludwig en ik doen, aangezien we sommige dingen samen doen, als we die vakken samen hebben :) Het weer is hier nog steeds superchill.. :) echt heeeeell vetjess.. :) verder is school ook leuk.. :) het gaat goed hier ;D Ik mis jullie well hoor (a) Tot de volgende! (K)


xxx hvj (K) (L)

7 opmerkingen:

  1. Hee Romy!

    Wauw hee, ik ben de aller eerste bij dit verhaaltje!

    Maar je hebt het wel druk met volleybal zeg! Maar wel een leuke sport natuurlijk :) Valt me trouwens wel tegen dat jullie verloren hebben, ik denk met jou erin zal het wel een super team zijn haha :p

    Zo te horen heb je het naar je zin daar, gelukkig maar. Nog veel plezier en succes! :)

    Groetjes uit Scherpenzeel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey Romy inderdaad een druk leventje heb het bestaat wel veel uit sporten of niet soms.hier heeft de herfst zijn intrede gedaan regen en storm.Staat die boerderij ver bij je gast gezin vandaan?Trouwens heb je daar ook een fiets of kunnen ze dat daar niet je zult wel veel met de auto doen straks als je terug bent moet je leren fietsen (met zij wieltjes ha ha ha)maar hebben ze daar bij je gast gezin wel een fiets.Ik wens je voor deze week veel succes met het vollybal en maar hopen dat je wat meer wint.groetjes vanuit Jirnsum

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve dochter,

    Hoop wel dat je nog tijd voor je huiswerk hebt. Volgens mij ben je elke dag bezig met volleyballen. Wel gezellig dat je samen bepaalde vakken kan maken met Ludwig. We hebben je foto's van je onderkomen in huize Scholl en omgeving ook even bekeken. Ik moet zeggen het lijkt wel het kleine huis op de prairie. Tjonge, tjonge, je bent wel terug in de tijd gegaan hoor!! Grapje. Maar ach wat geeft het, het heeft ook wel weer iets. We skypen gauw weer eens even want we willen natuurlijk wel even weten hoe het verder is afgelopen nadat we geskypt hebben.
    We zijn ontzettend trots op je op de manier hoe jij met de dingen omgaat. Klasse!!!

    Dikke kussss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Romy,
    Een reactie voor je vanuit Boornbergum, van de moeder van Hester, die in Estherville (Iowa) verblijft en tevens een collega van je moeder, Jose, is.
    Ik volg je dus ook via je blog en van je moeder het een en ander gehoord, o.a. het zelf rijden (of is het scheuren?) in de auto. Machtig!, Kicken, denk ik.
    Maar meid, ook in jouw blog lees ik dat je heel erg busy bent met studie en sport. Elke dag vroeg op, dus 's avonds niet laat naar bed, maar omdat er eens in de week in de avonduren nog een volleybalwedstrijd gespeeld moet worden, lukt dit niet altijd.
    'Petje af' dat je het allemaal klaarspeelt, want het is in the Usa toch een hele andere levensstijl dan hier.
    Wat ik je nog mee wil geven is, vergeet vooral niet dat je blijft genieten van hetgeen waar
    je mee bezig bent.

    Groetjes, Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het inderdaad heel druk, vanmiddag weer een volleyballwedstrijd, die van gister hadden we jammergenoeg net verloren :( de boerderij waar ik even geholpen heb staat niet heel erg ver bij mij vandaan, ik zou het kunnen fietsen. we hebben hier zelfs fietsen maar die zijn geloof ik een paar jaar niet gebruik en zien eruit alsof ze op instorten staan. bovendien zijn hier allemaal heuvels wat het ook lastiger maakt. en ze hebben geen fietspaden wat betekend dat je over de snelweg zou moeten fietsen. Dankjulliewel voor alle steun en interesse, ik vind het erg fijn! ;D xxx Liefs Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vanuit hier willen we je bedanken voor de leuke kaart uit amerika we zijn er blij mee we missen jou ook en denken aan je we zien ernaar uit om je te komen bezoeken gtoetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy