''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

donderdag 15 september 2011

''I’m hoping you see there is something good in me...''

hier weer eventjes eine update.. (a)
de week is nog niet helemaal voorbij maar ik heb nu wel eventjes tijd dus vandaar (a)
ehmm.. vandaag waren we rond elf uur uit school omdat we volleyballwedstrijd hadden.
daarom ben ik nu ook eerder thuis aangezien ik dus geen trainen had. we verloren de wedstrijd jammergenoeg. afgelopen dinsdag wonnen we de wedstrijd en die maandag daarvoor verloren we :( deze wedstrijden waren allen voor hetzelfde toernooi. verder gaat alles opzich wel goed.. school is leukk, gister zijn ludwig en ik weer naar youth group geweest in de kerk. we hebben daar een bijbel gekregen aangezien we in die youth group ook door stukjes bijbel gaan. en de priester verteld ons dr wat over, etc etc. jammergenoeg moesten ludwig en ik aan hem vragen hoe we eigenlijk alles konden vinden als hij een naam zei en een nummer. was eigenlijk best wel een beetje schaamtelijk, maar we zijn er nu achter. de kinderbijbels die we thuis hebben zijn toch heel anders dan deze bijbels. ehm. ik wilde ook eventjes melden; ik ga nu (incl morgen) 32 dagen naar school in Lewiston. van die 32 dagen zijn er 6 dagen geweest dat ik niet heb gevolleybalt. die zes dagen waren drie weekenden. -_- haha,, lekker aan het volleyballen dus.. ;p ach het is leuk dus wat zal ik zeggen :) ik ben wel moe trouwenss.. ;o poehoee,, gaap ;p haha.. hmm.. morgen heeft ludwig weer een football game, dus dan gaan we daar kijken. vervolgens zaterdag, raad eens? ; volleyball ;p toernooitjee.. daarna naar een fair. das wel leuk geloof ik met wat attracties enzoo.. en dan wilden Ludwig en ik zondag graag ff shoppen, aangezien we toch wel wat kleren nodig zijn.. ;p :) ook heeft romy ontdekt dat drie kluisjes naast haar geen eigenaar hebben, waarop ze die zich even heeft toegeeigend en romy nu vier kluisjes heeft. eerlijk is wel; ze deelt ze met Ludwig ;p ;D haha..ook heb ik foto's upgeload op mn sites, maar aangezien het never nooit niet werkt om de link dan te plaatsen, is het helaas pindakaas voor jullie. maar kunnen jullie die niet zien. ben je toch zo geinteresseerd en geobsedeerd door mij, dan verwijs ik u door naar mijn papa en mama, aangezien die ze wel kunnen bekijken,, (a)

ps; Ludwig was trouwens vorig weekend naar de kapper geweest, dus zijn krulletjes zijn weg :( hahaha ;p maar hij zij dat ze snel weer terug groeien.. :) laten we het hopen :D hij vind het zelf namelijk ook wat te kort.. ;p Dit was heel interessant vandaar dat ik het eventjes wilde melden! tot latersss


xxx liefs hvj (K)(L)

6 opmerkingen:

  1. ja ik ben eerst hebje zoveel ruimte nodig dat je 4 kluisjes moet hebben? hoe is de mode daar net als hier of lopen ze wat achter bij de europesen,zijn daar veel kleding zaken ik heb gehoord dat de jeans broeken daar goedkoper zijn als hier dus dat wordt in slaan een goed weekend en tot de volgende keer groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieverd :)

    Nouuuuuuu, je bent niet de enige hoor die een beetje last heeft van vermoeidheid. Heb de laatste 14 dagen 5 dagen per week gewerkt. Tja, en dat is jouw moedertje van middelbare leeftijd helemaal niet meer gewend. Haha. Maar het is leuk en de centjes zijn welkom dus...... Als je maar lekker kunt slapen 's nachts dan laad de accu vanzelf wel weer op. Dussss, die mooie kop met krullen is Ludwig voor even weer kwijt. Ach over een paar weken zijn ze er zo weer. Weet je wanneer ik dit verhaal aan het lezen ben geef jij mij positieve energie. Ik geniet zo van jouw leuk geschreven update'tjes. Het is goed dat jullie ff gaan shoppen. Gaan jullie naar Beatrice of Lincoln? Waar heb je een leuk modieus winkelcentrum in jullie buurt. Je bent waarschijnlijk ook nog wel een winterjas nodig, toch? Misschien nog laarzen? En ben je zelf al eens naar de kapper geweest? Heb je nog tijd om te skypen komend weekend? Vind Ludwig de bijbellessen ook interessant? Is dit van het katholieke geloof of van het protestante geloof?
    Wat een vragen stel ik allemaal. Ben zeker wat overwerkt!! Pfff, haha. Lieve schat, blijf vooral van alles GENIETEN!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zielig. Nog maar 2 reacties. Laat ik dan toch ook nog maar even reageren. Doe je nog weleens iets aan volleybal? Staat zeker op een laag pitje. Ik begrijp dat je de football wedstrijden van Ludwig allemaal ziet. Zien de footballplayers ook jullie volleybal wedstrijden. M.a.w. is er publiek? Spreek je al Spaans of is het alleen maar woordjes leren. Hoe gaan je andere vakken? Allemaal nog wat vragen dus. Ik merk je reactie wel. Tot kiekes. Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, opzich heb ik de vier kluisjes niet nodig, maar ik ben gewoon een kleptomaan en vind het wel leuk om ze te hebben ;p ik zal kijken of de jeans goedkoper zijn daar maar ik weet het niet zeker. op school lopen veel kinderen rond in trainingsbroeken enzo wat ik toch niet echt netjes vind. dus dat heb ik niet aan ;p maar de ''normale'' kledingsstijl is wel overeenkomend.. ;) we gaan shoppen in Lincoln. ja de bijbellessen zijn wel interessant en grappig :) het is van het katholieke geloof. met de wedstrijden is er wel publiek. gewoon de jongens die dan na hun training komen en de ouders.. ;) met school gaat het wel goed.. het is wel gezellig en leuk.. :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Romy,
    Ik probeer het nog een keertje. Ik was driftig aan het typen en toen drukte ik op een knop en weg was alles. HAHAHA. Het lijken je foto's wel!
    Maar goed, eindelijk een berichtje van je tante Marianne. Dat je mij niet eerder zag wil niet zeggen dat wij jou niet hebben gevolgd. Ieder berichtje hebben we gelezen. Ja, Gerrit ook. En wat we niet lezen wordt mondeling wel aangevuld door je trotse moeder.
    Het gaat goed met je en daar zijn we allemaal blij om. Je beleeft heel wat. Zeker op sportief gebied. (Volg je een opleiding in volleybal?!? Dat had ik niet begrepen. Ik dacht dat je de Highschool ging doen!) Nee hoor, maar een grapje. Je zal ook zeker wel veel op school moeten presteren. En ook dat gat je goed af. Geen wonder dat je ouders trots zijn. En ook zeker oma. Ik heb iedere woensdag nu MAMA dag genoemd dus iedere woensdag ben ik nu bij jouw oma. En dan hebben we het nog al eens over jou. Ga zo door, de eerste drie maanden zitten er bijna op en voor je weet is het avontuur voorbij.
    Dat we een shit zomer hebben gehad heb je inmiddels wel mee gekregen dus wij, Gerrit en ik, zijn toch nog maar even in de zomervakantie afgereisd naar Portugal en hebben daar een heerlijke warme vakantie gehad. We hebben een vliegtuig genomen maar hebben toch nog zo'n 3600 kilometer in de auto gezeten. Dus je begrijpt, enorm veel mooie dingen gezien.
    Ook het ziekenhuis hebben we van binnen gezien doordat Gerrit door een of andere steekvlieg is gestoken waar hij allergisch voor is en dus aan de antibiotica moest. Het zit hem de laatste tijd niet mee.
    Nou meid, tot de volgende keer en genieten weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, ;D
    Dankjewel voor het berichtje :)
    ja ik hoorde het van de zomer, en leuk dat jullie nog even weg zijn geweest! lekker hoor ;D
    Het is wel balen dat jullie naar het ziekenhuis moesten, ik hoop dat het nu wat beter met hem gaat? ;) Hier is alles wel goed jah.. drukjes, maar leuk :D
    xxx LIefs

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy