''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

dinsdag 26 juli 2011

''And if everything turns out the way I hope it goes, but I can't wait to find out what it is that God knows...''

Hmm,, Ik wil graag nog even terugkomen op het feit dat ik zei dat ik niet verbrand was.. Dat dacht ik dus.. ;s toen ik gistermorgen wakker werd deed mn rug zooon zeer,, nu is het niet meer zo erg. en nog steeds ben ik een van de gelukkigen aangezien er mensen zijn die veel erger verbrand waren maar het is wel even spijtig.. Verder gingen we gister dus naar de baseball game en zouden we daarvoor gaan bbq, maar nee hoor dit ging niet door. Op de enige dag dat we echt echt goed weer nodig hebben, regent/miezerd het de hele dag! de bbq ging dus niet door maar goed dat vond ik niet extreem erg, want we konden nu gewoon chill in de cafeteria eten.. maar vervolgens kwamen we naar dik uurtje rijden bij de baseballgame aan en toen begon het dus echt te regenen. en raad eens waar wij zaten? hmm,, ja inderdaad; daar waar geen dak was.. ;s Iedereen werd seik en zeik nat, en de heflt van het kamp is al verkouden/ziek (incl mij.. ;s ) en nu is denk ik bijna het hele kamp ziek.. dus das wel klote.. We waren hartstikke verzopen dus das echt klotee.. Op gegeven moment kwamen er mensen over de tribune die voor een dollar vuilniszakken verkochten.. mja op dat moment ben je al doorweekt, maar toch besloot ik om er een te kopen aangezien de wedstrijd toen nog niet begonnen was en zo'n wedstrijd zo een uur of drie duren kan. Beetje stom dat het dan vijf minuten later stopt met regenen maarjaah.. Het hield me ook wel warm dus echt veel spijt had ik er niet van.. Vera denk ik wel van het feit dat ze slippers aanhad, en haar voeten dus helemaal blauw en paars werden.. dus denk dat ze ook nog wel ziek word,, hoop het niet voor haar.. Mja ik had wel warme kleren aan verder maar mn broek werd dus (net zoals andere kleren) zeiknat,, Nja ik heb dus een mega grote korst van die wond op mn broek,, althans die had ik want die was dus aan mn broek gaan plakken. en je raad het al toen die broek weer uitmoest werd die hele korst eraf gescheurd..  conclusie; ik kan weer helemaal opnieuw beginnen met mn knie weer mooi laten dichtgaan.. Hier baal ik eigenlijk nog wel het meest van.. Verder was de baseball game wel oke alleen toch een stuk minder leuk aangezien het echt klote weer was.. Verder bij terugkomst lekker gedouched en maar gaan slapen. Nu net lunch gegeten en heb zo nog een les.. Daarna weer activity period ik ga commando hike doen.. Ik hoef niks te doen maar CH is vet populair en iedereen vind het leuk dus ik ga het sws ook even proberen :D Je moet alleen sws lange broek en shirt aan omdat het in het bos ziet en je allemaal schrammen gaat krijgen.. Mja die kunnen er ook nog wel bij natuurlijk aangezien ik toch al kapot ben ;p Vanavond is the hypnotist show.. Ik hoop dat ik mee mag doen want wil dat wel eens meemaken.. We zullen zienn.. :) Verder niet zo heel veel te melden geloof ik.. dus tot laterss


Having courage doesn't mean that we are unafraid. Having courage and showing courage means that we face our fears. We are able to say; 'I have fallen, but I will get up.''


XX Liefsssss (k)

4 opmerkingen:

  1. Ha, ik ben lekker voor het eerst de eerste!!!
    Tjonge, tjonge, jongedame ik heb heel wat woordjes "Klote" gelezen. Ehum, ik dacht toch dat ik je netjes heb/had opgevoed. Let op uw taalgebruik jongedame! Verder vind ik je filosofische titel en onderschriften geniaal hoor!! Dat is het tegenovergestelde van het woordje "Kl....." Je begrijpt me wel dacht ik zo.
    Heerlijk toch zo'n miezerig regentje tijdens de wedstrijd na zo'n hittegolf. Wij genieten hier niet anders als van regen sinds jij bent verstrokken. Dat jullie energie opraakt is geen wonder na een druk schooljaar, het aantal reisuren,de trip naar Boston en het drukke programma op de Campus. Al die nieuwe indrukken zijn best vermoeiend. Haha, dat jij nog elke tijd hebt om een verhaal te schrijven. Blijf je dit de rest van het jaar zo frequent doen. Zoals je zelf altijd zegt: "Stay positive" en vanaf volgende week lekker bijkomen bij je gastgezin. Heb ook een reactie op de blog van Sebastiaan gezet. Moest wel lachen toen ik de foto's bekeek, haha ook alleen maar regen, regen en nog eens regen. En hij kan nog wel eens een cursus gaan doen "Hoe maak ik de mooiste foto's"

    Pas goed op jezelf, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt wel pech maar je vat het goed op .ook hopen wij dat je een leuke hypnose show hebt we lezen je verhaal wel de groetjes en tot later Agatha en Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry voor het taalgebruik.. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha zo slecht zijn mijn foto's toch niet?? die met die regen heb ik gemaakt vanachter een nat autoraam..
    maar balen dat jij zulk slecht weer hebt Romy.. maar het is toch niet altijd zo?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy