''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

maandag 25 juli 2011

''Just step on the gas cause I don't want to miss this. This opportunity will only come once in my life...''

Hier ben ik dan weer, tegen zin in van alle mensen die op mij aan het wachten zijn die ook achter de pc willen.. Mja wie eerst komt, wie eerst maalt hea.. ;p En toen ik gister wachten moest was er niemand die voor mij extra snel ging ofzoiets.. (a) Het was vandaag een chille dag.. :D We gingen naar het strand met zn allen en toen we terug kwamen hier weer dinner gegeten.. ;) Van te voren hadden ze ons gewaarschuwd dat we ons goed in moesten smeren dus voordat we weggingen had ik me alvast ff in gesmeerd. Verder heb ik dit de hele dag ook niet gedaan ondanks de bloedhete zon, en zie daar het Zondagskind #1 ! Ik ben een van de weinigen die het roodloos heeft volbracht ;p Yay.. Wanneer ik rondkeek in de cafeteria zag je eigenlijk alleen maar rooie mensen en dan ook echt knalrood hea.. ;p Ik vond het wel leukk.. :D Maarja dat is natuurlijk alleen zo als je zelf niet verbrand bent :D Morgen hebben we gewoon les enzo en na de les gaan we barbecuen op de campus om vervolgens naar de Baseball game te gaan.. Het is niet een top team maar het is wel een team waar de Red Sox scouten, dus ze zijn niet superslecht ofzoiets.. :) Behalve afgelopen maandag hebben we geen regen gehad, dus ben al wat bruiner geworden.. :) Ik heb nog geen vluchtgegevens gekregen, maar daar maak ik me niet druk om. Niemand heeft ze gekregen en waarschijnlijk zijn ze donderdag ofzo binnen.. ;) Ludwig zit niet op deze campus maar op Bryant. En nu net liep er dus een meisje voorbij die ik al eerder had gezien, maar die heeft dus maar een arm. Ik weet niet hoe het komt dat ze maar een heeft, en opzich wil ik het wel weten, maar ik denk dat ze er al zoveel vragen over krijgt en ik wil haar niet beledigen. en om nou alleen een gesprek met haar aan te gaan om daarachter te komen is ook een beetje asoo.. ;s Verder is het ook heel tof,, er zijn al een aantal leraren van mn school in Nebraska die me hebben toegevoegd op facebook enzoo en heb dus ook al contact met hen. Een is de coach van de sportsteams en hij vroeg al of ik erbij wou enzoo,, en vertelde over presportsparty's .. :D School begint 15 augustus trouwens, ;) heb ik ff aan hem gevraagd;) Eehmm,, de classes hier op kamp zijn opzich wel oke.. Ik vind de leukse Life in America, die is ook gewoon het handigst enzoo.. Verder is current issues opzich ook wel leukk,, beetje praten over doodsstraf en over alcohol en dat soort wetten die ervoor gelden enzo.. en English en History zijn ook wel chill.. Maar soms is het zoo warm en lastig om je te concentreren maar het is niet echt mega stom ofzo :) Voor de mensen die niet weten hoe je moet reageren op mn berichten; Klik onderaan het bericht op (aantal) reacties, tik bij afzender/ofzoiets Url/Naam aan, en typ je naam in. Typ vervolgens wat je wil reageren en druk op plaatsen, dan moet je wachten totdat er een soort van code te voorschijn komt en die moet je dan overtypen. Wanneer je dan weer op verzenden klikt is hij geplaatst. Die code is ervoor zodat er minder spam enzo op de site is. Wanneer je deze code niet overtypt zal het bericht niet worden geplaatst, dus als je wil reageren moet je dat ff doen (a) Reacties zijn uiteraard hartstikke welkom :D Ik heb mn activity card ook vol trouwens dus das mooi :D ik ga natuurlijk nog wel meer doen want het is gewoon leuk enzoo :) Verder is mn klas nog steeds bovenaan in de strijd van de klas met de meeste Harry Potter Points dus das ook leukk :D Ook heb ik een jongen uit Italie ontmoet die naar dezelfde school gaat als mij.. Ik had voor camp al contact met hem gehad, en hem op het begin ook al eerder gesproken maar het drong me later pas door dat hij naar dezelfde school gaat.. Hij is echt hartstikke aardig en grappig dus ik ga wel lol met um beleven :D Ook gaat Myrthe (nederlander) naar dezelfde school als mij, en met haar heb ik ook wel al gepraat enzoo.. Volgensmij hebben we alleen niet zo heel veel gemeen.. Zij is meer van artistieke dingen enzoo en niet zo van sporten etc. en ik vind sporten juist veel leukerr. Maar das niet echt mega erg ofzoo... ;) Mn roommate is opzich ook wel een aardig kind, we praten opzich niet heel veel want we zijn beide niet heel veel in onze room.. Zij wel meer dan ik, want dan is ze achter dr laptop maar verder niet echt.. We hebben wel geluk met onze kamer want hij is soort van aan de ene kant als kelder,, (aan de andere kant niet aangezien het hier allemaal heuvels zijn), en dus is het bij ons koeler dan in de andere rooms :D yay,, Maar ze is dus wel heel aardig enzoo,, alleen ik weet niet echt veel overhaar,, Ik vertrouw dr wel want ze vertrouwt mij al dr dure dingen ook toee,, laptop en telefoon etc etc dus jahh.. ;p haha.. Ehmm,, ik kan zo snel even niet wat meer verzinnenn.. Duss tot later maar dan denk ikk.. (a)


John. F. Kennedy

XXX Liefssss.. (l)

4 opmerkingen:

  1. Romy! Jouw blog is echt typisch jou; je praat aan één stuk door! 't is echt super leuk om te lezen wat jij allemaal meemaakt in Amerika. Wel grappig dat jij naar school moet enzo, maar iets minder is dat jij gewoon mooi weer hebt! Het regent hier heeeel veel, niet best. Veel plezier meid! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Romy,

    Het is elke keer een genot om je verhaal te lezen! Gelukkig heb je met al dat "chillen" nog genoeg tijd over om het thuisfront van al je belevenissen op de hoogte te brengen. Blijf genieten en pas goed op jezelf. We verheugen ons weer op een nieuw verhaal en hopelijk binnenkort op heel veeeeeeeeel foto"s

    Dikke kus xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Romy,
    Volgens mij ga je daar als een speer!
    Ik zit elke keer met een glimlach je verhalen te lezen. Ga je dus lekker volgen.
    Veel goede ervaringen en plezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy