''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

vrijdag 29 juli 2011

''You don't have to be afraid to put your dream in action, you're never gonna fade you'll be the main attraction

Gister dus naar de Ben & Jerry's fabriek geweest. Het was echt heeeel anders dan dat ik had verwacht.. Ik dacht gewoon dat je echt een fabriek in ging enzoo, net zoals bijv. met die autodropfabriek in irnsum met tante Agatha (a) maar dat was dus echt niet zoo.. ;o je kon wel die machines zien enzoo vannuit een raam er boven. Verder was het vooral heel commercieel. Er was een souvenirs shop en je kon er ijs kopen (natuurlijk). bij de tour kon je een smaak proeven, het was heel leuk om er te zijn geweest. maar ik had het dus wel anders verwacht.. ;) ik heb veel foto's gemaakt haha.. :D Het is sws gewoon al leuk om daar te zijn waar het begonnen is natuurlijk :D Eehh vandaag heb ik mn graduation certificaat van camp gekregen.. Ook hadden we lessen van 25 minuten.. ff afscheid nemen zegmaar van je leraar. en nog homeroom.. en we kregen te horen in welke bussen we vannacht vertrekken naar de vliegvelden.. Er zijn nu drie verschillende; Burlington, Manchester en Boston, waarvan Boston degene het verst rijden is.. Ik vertrek met de bus om twee uur vannacht, en mn vliegtuig gaat dus om vijf voor negen.. ^^ ik mag dus wachten.. ;p Verder hebben we vanmiddag geen lessen ofzoo omdat we dus vanochtend die verkort hadden en heb ik net ff gepoold met wat mensen, waarvan een een italiaanse boy die naar dezelfde school gaat als mij, heel aardige kerel trouwens.. :) en nu dus dit aan het updaten en straks maar mn koffer inpakken.. Ik doe eerst mn handbagage zodat er zo weinig mogelijk in mn koffer gaat en ik zeker niet hoef te betalen :) Verder daarna nog dinner en dan afscheid dance ;) Tussen de dance door is er een verassing waarvan iedereen al weet dat dat vuurwerk is ;p haha.. dus ook nog ff vuurwerk.. De dans is van 8 tot 11, en ze hebben een strak schema wanneer je precies je koffer enzo allemaal al klaar hebt moeten staan, en de enige kans om nog te douchen is na het vuurwerk en voor 11 uur,, dus dan ga ik dan snel doen.. Ik moet wel echt snel zijn aangezien iedereen dat wil,, je wil natuurlijk niet hartstikke vies enzoo aankomen bij je gastgezin ;) Alleen het is dus irritant want je koffer moet om vijf uur al in de gymzaal staan, dus je kan nog niet dingen dr instoppen die je nodig hebt met douchen enzoo.. Maar ik vind wel een manier uitt :) Verder heb ik de afgelopen dagen niet echt goed geslapen aangezien ik zodra als ik lag een kriebel hoest kreeg die de hele nacht doorging,, waardoor je dus maar een kwartier in het uur slaapt, de andere drie kwartier hoest je.. Ik vind het vooral zielig voor mn roommate,, mja ik kan er ook niks aan doen.. Ik had al een slim systeem ontdekt waardoor me kussen beter lag. Want er zit dus een deuk in mn kussen waardoor je met je hoofd in een gat ligt,, ik heb dus heel slim mn laken op de precies goede manier er onder gedrukt waardoor dat niet meer het geval is :) yay.. Het volgende bericht dat ik stuur is vanuit mn hostfamily ! woohh.. Ik heb dr echt zin in om ze te ontmoeteenn :D
tot laterrr..

If you can dream it, you can do it!

xxxx liefsss

6 opmerkingen:

  1. Ben ik weer eerst. Goeie reis. Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. & nu ben ik een keer de eerste, BAM!
    wauw, ben & jerry's dat is wel eventjes onwijs gaaf.. maar wel eventjes onwijs balen dat het tegenviel ;p agjah heb je dat ook eens mee gemaakt ;)
    nouja in ieder geval een prettige vlucht (a) en ik hoop dat je gastgezin een beetje awesome mensen zijn en niet van die rasechte dikke vette fastfood-vretende amerikanen die je alleen maar af lopen te kraken.. enn, enn..
    maar dat even ter zijde ;p het zijn vast leuke mensen ;)
    nou daaaaaaaaaaaaaaaaaag
    groetjes pieter en rianne (h)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja kijk dat is gemeen, want ik was aan het typen... dus niet dat je denk dat ik helemaaal onnozel ben.. ik was wel eerste toen ik het las (a)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve dochter,

    Kan je bij die nurses geen hoestdrankje/pil krijgen tegen het hoesten??
    Heb al contact met hostmom Joyce gehad? Wij hebben haar al een mail gestuurd.

    Een hele goede reis toegewenst en pas goed op jezelf. Bij je gastgezin wacht een lekker bed op je waar je de komende dagen kunt bijkomen van deze indrukwekkende en energievretende weken. Ja, ik weet het moeders maken zich altijd zorgen!!
    Laat even wat horen wanneer je gearriveerd bent n huize Scholl en koop snel een telefoon

    Kussss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Henk en Agatha29 juli 2011 om 22:49

    wij wensen je goede nacht toe en veel plezier met het vuurwerk,ook een veilige vliegreis naar je gast gezin,doe voorzichtig en pas goed op jezelf. Ik zie er naar uit om bij je te komen ook oom henk komt mee hopelijk vindt je het gezellig je peet oom en tante bij je op bezoek.we blijven je verhalen volgen je hebt een leuke manier van schrijven we zien het voor ons de groetjes en tot de volgende keer misschien ben ik dan eerder dan je pa doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeee Romy!
    Dit keer gewoon in het Nederlands hoor:p
    Jij zit nu waarschijnlijk in het vliegtuig! Laat snel van je horen hoe het daar is :D
    Je treft het wel zeg, met al je kwaaltjes:p Hopelijk ben je er de rest van het jaar nu ook vanaf!
    Is het nog goed gekomen met je douche/koffer-probleem?:p Fijn dat we daar ook even van mogen meegenieten, haha! Typisch Romy.
    Er gaan dus nogal wat mensen naar dezelfde school als jij! Dat is wel fijn. Zie je daar ook weer wat bekende mensen:D
    Heeeel veel plezier bij je gastgezin! Hoop snel weer wat van je te lezen:D

    Lieefs, Sylvana (en Peter ook een beetje :P)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy