''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

vrijdag 15 juli 2011

''Here we go, come with me. There's a world out there that we should see...''

Stress, Stress en nog eens Stress!!
Waaahhh,, het is echt niet te geloven..
Ik heb al 5 keer mn koffer opnieuw in moeten pakken omdat ik steeds te veel kilo's had, en er dus dingen uit moest doen. Deze keuze was nogal lastig omdat ik alles mee wil nemen (eerlijk gezegt is het me nog steeds niet gelukt ;s ). Ik had dus heel cool allemaal dingen in lopen slaan bij de winkels qua shampoo etc. etc. in totaal woog dat vijf kilo. Het komt erop neer dat van die vijf kilo nog geen eens een halve mee kan :O Echt niet te doen.. Ik heb 1 koffer, 1 handbagage tas en nog 1`laptop tas, en nog is dit veeel te weinig.. Ik heb in mn laptop tas naast mijn laptop nog minstens vijf shirtjes en een aantal kleine broekjes ztten proppen. In mijn handbagage tas zitten drie lange broeken, twee paar schoen + een paar slippers en nog een aantal shirtjes en dan nog een koffer die dus ook te veel weegt.. ;o echt een dilemma.. Wie verzint er nou zoiets dat je maar zo weinig gewicht mee kunt nemen ;o dat is echt gemeen :O Een dramaaa :(

Vandaag ook afscheid moeten nemen van heel veel mensen :( :'( Ik ga jullie echt missen :( Gelukkig kunnen we contact houden via hyves, facebook, msn etc. etc. Net nog ff paar uurtjes gezwommen.. Was opzich wel chill alleen beetje jammer dat me bikini nu zeiknat is terwijl die morgenochtend droog moet zijn.. ;s We vertrekken morgen rond negen uur 's ochtends naar Schiphol. Het is de bedoeling dat we daar om elf uur klaar staan en dan om twee uur kunnen vertrekken.. :) De reis naar Reykjavik duurt een dikke drie uur, en vanaf daar moet ik nog een dikke vijf uur in het vliegtuig zitten om dan vervolgens vanaf Boston in een bus te zitten die mij als het goed is na +- drie uur rijden afzet bij de campus van Norwich University. We zullen kijken hoe het verloopt.. ;) Ik heb opzich wel zin in het vliegen, ik vind het altijd wel leuk enzo :D Hopenlijk kom ik door de douane heen.. ;p mja het is opzich nu bestwel laat en ik ben opzich ook bestwel moe.. De enige reden waarom ik nu achter mn laptop zit is omdat mn iPod moet opladen.. anders had ik dit dus echt niet gedaan.. ;p Ik laat jullie het wel ff weten hoe mn reis is geweest zodra ik helemaal gevestigd ben enzoo.. (a)

PS; s je wil reageren op een bericht, wat ik zeer op prijs stel, klik dan op; 0 reacties. Dit staat onder elk bericht.Ik zeg het nu pas omdat het eerder nog niet echt per se nodig was, vandaar ;)



Ciao, Tot over 11 maanden!

2 opmerkingen:

  1. Lieve Romy,
    Het is allemaal wel goed gekomen met je bagage.
    Nu ik dit schrijf zit je nog boven de Atlantische oceaan. Heb je de reactie van je gastmoeder Joyce al gelezen? Haha, ze vond je laatste verhaal op je bloq wel heel grappig!
    Lieve schat, ik hou van je en we wachten af wanneer je bent aangekomen. Kusssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee Roompie,
    Ik hoorde van je vader dat je bent gearriveerd op je kamertje ;) Hoe was het reizen?
    Tof! Je zult wel onwijs moe zijn van het reizen. Rust maar lekker uit ;)
    Morgen heb je al les toch? Heeel veel succes&plezier! We'll keep in touch :D
    Lieeefs

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy