''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

dinsdag 12 juli 2011

nummero diecisietes

Afgelopen zondag was mijn afscheidsfeest :D
's middags kwam mn familie en 's avonds meine matties (H)
het was echt superduper gezellig, iedereen bedankt voor het komen.
we hoefden gelukkig nog niet echt afscheid te nemen aangezien ik vrijdag bij het rapport ophalen iedereen nog zie :)
Gister zijn we (papa, mama, peter, joyce, sylvana en ik) nog naar Safaripark de Beekse Bergen geweest, dat was ook leukk :D Ik was er nog nooit geweest maar het was echt tof.. :D En gelukkig super weer.. :D Net ook nog eventjes een bikini gekocht, gelukkig heb ik er een gevonden want ik had niet zoveel tijd meer.. pff.. :D
Ook ben ik gebeld door EF; mijn gastgezin wil graag nog tijdelijk een Duitser hosten, dat betekent dat er dus nog iemand in mijn huis komt te wonen. Hij heet Ludwig en is morgen jarig :D haha.. Hij gaat naar hetzelfde kamp als mij en ook dezelfde school, dus al het reizen etc etc kunnen we mooi samen doen. In totaal is het de bedoeling dat hij een half jaar in Amerika is, ik weet niet of hij nog wijzigd van gezin in dat half jaar, maar als hij hartstikke aardig is hoop ik dat niet natuurlijk.  Ik heb hem op facebook toegevoegd dus als hij mij even snel accepteert weet ik hoe hij eruit ziet. Ik ben benieuwd.. :D Ik denk dat ik vandaag en morgen maar begin met het ''echte'' inpakken. haha.. het is bestwel lastig om nou te beslissen wat allemaal mee moet en wat niet, en dan ook nog binnen de 23 kilo blijven.. Ik ga uiteraard mijn best doen!
Tot later.. :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy