''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

woensdag 27 juli 2011

''Will I find my strenght and discover who I really am? Or retreat every time when I don't care?''

Dus gisteren was de hypnotist show,, en man dat was echt leukk :D haha.. iedereen die graag gehypnotiseerd was moest eerst in een cirkel gaan staan zodat hij kon zien door middel van een proefje of je geschikt was.. Naja jammer genoeg was ik dat niet .. ;p hahaha.. Maar er waren wel een aantal die het wel waren onder andere Meindert en Vera. Alle mensen die het waren moesten het podium op, ik gok ong. 35 mensen ofzoo. En toen begon die met hun in hypnose te krijgen om vervolgens ze dingen te laten doen.. Nou werkte het niet bij iedereen, en die waren gewoon aan het faken maar dat kon je dan ook duidelijk zien, en hij ook dus dan moesten ze weer het publiek in. Maar bij Meindert werkte het wel, en dat was ubergrappig. Die hypnotiseur had tegen die mensen gezegt dat als ze wakkeer zouden worden en hij de muziek aan zou doen ze, bij de eerste de beste schoen die ze tegen kwamen dat als telefoon gebruikten en dat het een belangrijk telefoontje van de president was.. Dus die mensen worden wakker en de muziek gaat aan en zie daar een grote storm op je af komen van mensen die op schoenen af springen en overal over heen klimmen om maar iemand schoen te kunnen krijgen voor dat telefoontje. Dus Meindert rent echt keihard met een blik in ze ogen waarvan je je dood schrikt en die jumpt keihard naar mij toe en heeft vervolgens twee minuten lang met zn hoofd aan mijn schoenzool gehangen ;p haahahahah.. het was zoooooo grappig ik heb nog nooit zo hard gelachen.. Ik moest er gewoon van huilen.. ;p Ineens stormen dr allemaal mensen naar je toe echt niet normaal.. Ook had de hypnotiseur ervoor gezorgt dat een meisje een vet lelijke jongen zag als orlando bloom, dus toen die wakkeer werd rende ze keihard naa hem toe en begon ze aan hem te hangen enzoo.. echt zoo leukk.. Hij was echt superlelijk dus dat had ze nooit gefaked.. Ik had dus dingen gefilmd en foto's gemaakt en toen ze weer uit hypnose waren ze laten zien aan hem. En hij kon het niet geloven enzoo zoo grappig.. :D Echt leuk om alles te zien en het was een toffe avond :D Verder heb ik niet zo goed geslapen vannacht want midden in de nacht werd mn roommate gebeld, en ik gesmst (Dagmar :O ;p haha ), ook hoeste ik mezelf om het uur wakker dus dat was wel lastig.. Mn roommate heeft nu ook herpes op dr hoofd.. -_- Ze kwam vanochtend naar me toe; Do you know what herpes is? Yes, why? Well that's on my head.. Dus ik echt van ieeellll ;o ;o ,, niet tegen haar hoor ook zielig maar toch.. ;p het kwam door de kou en nattigheid van de baseball game.. ze heeft het altijd met zulke weer and stuff ofzoo vanaf dr derde. Ik had geloof ik al verteld dat  ik een chille kamer had omdat we zegmaar half onder de grond zijn maar ook wel vet is; de verdieping onder ons slaapt niemand en is meer kelder met wasmachines etc etc. Nu is daar ook een badkamer, die dus niemand gebruikt. Het is eigenlijk een men's room en er hangt ook gewoon een papier op dat het ondanks dat het in het meisjesgebouw is nog steeds een men's room is, maar aangezien er geen kerels zijn gebruikt romy die heel handig en slim als prive badkamer ;p hahaha.. :D jaaa.. slim hea ;p niemand heeft het door ofzo, ook is er een invalide wc en toilet, dus dr is een ruimte! Ik maak gewoon een hotelletje voor mezelf hier :blink: haha.. :D Vanavond is de talent show,, dus ben wel benieuwd wat voor talentjes hier rondlopen.. Ook hebben een aantal leraren van mn school in Nebraska me toegevoegd op facebook ( of had ik dat al gemeld? ) naja,, anywayy,, het is opzich wel leuk om met ze te praten enzoo :D met kleine drie kwartier heb ik weer les dus ik gaat maar weer :D


Liefss.. xxx

6 opmerkingen:

  1. Hee Romy,

    Klinkt allemaal echt supergaaf wat je allemaal meemaakt! Je schrijft echt leuke blogs.
    Veel plezier nog daar!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan me voorstellen dat je een toffe avond heb gehad toen ik op de inas zat in heerenveen was er een leraar die ook hypnose kon dhr piron.ook mijn vriendin was er gevoelig voor die had een doek van het schoolbord in haar hand hij zei tegen haar dat het haar pop was ,hij zou hem afpakken en ze moest toen huilen wij ook maar dan van het lachen ook ik was er niet vatbaar voor te nuchter,veel plezier daar we genieten van je verhalen en zien het voor ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeahh, nu heb ik het door. Je schrijft elke dag tijdens je culture en languages camp om een dagboek bij te houden. Vind het knap dat je in korte tijd zoveel en snel kan vertellen en opschrijven. Ja, dat van die leraren dat had he al in je vorige verhaal geschreven.
    Heb je al iets gehoord over de vlucht naar Omaho/Nebraska? Waar komt trouwens je roommate vandaan? Volgens mij wil jij niets missen en raakt je energie best wel een beetje op momenteel. Hoe is het met je keel? en je knie?
    Heb je de hele dag nog lessen op de campus of hebben jullie ook nog wat tijd over om te chillen. Ja dat woordje heb ik nu gemist in je verhaal. Ben er zelfs onwennig van. O, wat ben ik benieuwd naar je foto's. See you later. KUss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Roomskidee
    Mooie verhalen maar minder spelfouten mag wel HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH,a

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sory voor de spelvauten ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy