''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

donderdag 28 juli 2011

''Step right up, walk right in. Rock this crazy world I'm living in!''

Ik heb een leuke mededeling;
IK GA NAAR DE BEN EN JERRY'S FABRIEK!!
OYEAHH OYEAHH OYEAHH OYEAAHH!!
Mijn klas heeft gewonnen met de meeste Harry Potter points en de prijs was om met de klas naar de ben en jerry's fabriek te gaan; daar waar het allemaal begon ;p :D yay,, haha echt super
we gaan er vanmiddag heen meteen na de laatste les.. Als we dan terug zijn om zes uur gaan we eten en om zeven uur is de talent show, deze was niet gisteren.. haha ;p gisteren was de finale van het volleybal toernooi, de winnaar van deze wedstrijd gaat ook met ons mee :) Verder gaat alles chill,, het is hier nu wel kouder dan vorige week.. Je kunt opzich wel gewoon korte broek aan doen maar lange broek is niet te warm ofzo.. ;) Ook heeft Myrthe, een meisje die naar dezelfde school zou gaan als mij, gister tehoren gekregen dat ze een gezin voor haar hebben gevonden. Ze stond eerst op arrival bij onze IEC maar nu dus niet meer. Ze gaat ook niet meer naar dezelfde school als mij, maar ze woont een dorpje verderop, dus nog steeds dichtbij ;) Ze komt in een gezin met acht kinderen! Echt veel maar op de foto's op facebook zijn er een paar negers bij enzoo,, dus volgens mij is het een gezin met geadopteerde kinderen ;) (dat volgensmij kan ook wel weg geloof ik ;p ) Ehmm.. verder is alles okee ik heb vanochtend mn flight details gekregen, ik zal ze hierbij even delen met jullie;

date; 07/30/11. carrier; United Airlines. Flight no; 0895. DepGatew; Boston MA. Deptime; 8:55 AM. ArrGateway; Chicago O'Hare IL. Arrdate; 07/30/11. ArrTime; 10:40 AM

date; 07/30/11. carrier; United Airlines. Flight no; 5990. DepGatew; Chicago O'Hare IL. Deptime; 12:51 PM. ArrGateway; Lincoln NE. Arrdate; 07/30/11. ArrTime; 2:21 PM

Ik moet dus overstappen in Chicago O'Hare. ;) Gisteren hadden we een meeting waarin iedereen werd op gesplitst in groepen. Je werd gedeeld in de groep van je staat, veel groepen hadden meerdere staten maar Nebraska niet omdat er dus zoveel heen gaan. Vanaf Norwich 30 en vanaf Bryant ook 30. En dan de mensen die niet naar kamp gaan niet eens meegerekend. bij de meeting was een representative vrouw aanwezig die nog eens alle regels doornam. Ze vertelde daarbij dat zes van ons niet zaterdag maar zondag zouden vliegen, en dus in een hotel moesten overnachten in Boston omdat de vluchten niet meer zaterdags konden worden gepland. Ik ben nu dus allang blij dat dat bij mij niet het geval is! Dat had ik echt niet gewild. Er zijn wel mensen die naar NE vliegen om zes uur 's ochtends ipv acht uur, dus das wel jammer aangezien je dan korter hoeft te wachten maar toch,, liever acht uur dan nog een dag wachten :D Ik ga nu zo mn doos halen met spullen die ik alvast naar mn gastgezin stuur want ik wil niet 100 dollar extra gaan betalen.. :)
Laterss


XXX liefsss

5 opmerkingen:

  1. Verdomd, ik ben eerst. De vluchtgegevens hebben wij via EF ook al gekregen. Kunnen we mooi controleren of het wel klopt wat je schrijft. Alvast een goeie reis en de groeten aan iedereen in Steinauer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oyeahh oyeahh, klasse "Zweinsteingroep" Van harte gefeliciteerd. Wat een leuke prijs trouwens. Interessant om eens achter de schermen te kijken bij zo'n fabriek.
    Nog een paar dagen en jouw avontuur bij de Campus zit er alweer op. En.....is het zo'n beetje uitgekomen wat je ervan had voorgesteld? Heb je al contact met gastmoeder Joyce gehad?
    Hoe zit dat precies met die vluchttijden. Hoe laat kom je daar dan aan in Lincoln? Wat maak je allemaal leuke dingen mee. Blijf geniet filosoof!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dear Romy,
    First I want to say; I like reading your blogs :D You have a nice style of writing ;p
    Second; I like to read that you are having so much fun there! Enjoy the last days in the camp. Time flies when you're having fun ;)
    I am jealous that you are going to the ben&jerry factory!

    Did you already know that we've got a new dog at my home?:D She is sooooo sweet and little! Her name is Luna, an idea of your mother ;p I wanted to give her the name 'Romy' ofcourse, but my parents didn't found this a good idea :(

    I will know start with the end of this reaction, because I have to pack my suit-case. Tomorrow I will leave with your brother for a few days! I will take my laptop with me, because I have to read all your blogs ofcourse ;D
    Have fun there!

    With love,
    Your clean-sister! (do you get it ;D?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je prijs mooi om je verhalen telezen wij wensen je een plezierige reis toe en tot de volgende keer groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jow,

    Vergeet niet te drinken tijdens de vlucht! Haha. Gefeliciteerd met je punten, wij Slootjes willen natuurlijk altijd winnen!

    Goede vlucht!
    Groetjes vanuit Zuid Brabant.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy