''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

woensdag 6 juli 2011

nummero dieciséises... :D

En weer even een update.. (H)

Van de week heeft mijn vader voor mij dollars gehaald bij het geldwisselkantoor vlakbij het station in Leeuwarden :D Yay! ze zien er echt leuk uitt (l) beetje jammer dat ze stinken als de pest... ;s ;p hahaa maar dat even terzijde.. (a)
Ook heb ik afgelopen maandag mijn derde, en tevens laatste, Hepetitis B prik gehaald! Eindelijk nu hoef ik niet meer naar die stomme GGD.. het deed trouwens bestwel pijn ;s :( haha ;p
Maar jah stoer als ik ben (H) heb ik niet gehuild natuurlijkk :blink: :D
Vandaag is het eindelijk zover; ZOMERVAKANTIE! woehoeeee :D :D
Het moment waar ik sinds de eerste schooldag op heb gewacht :D :D
Officieel begint de vakantie pas de 15e, (dag voor mn vertrek), maar ik beschouw vandaag al als vakantie omdat ik alleen morgen nog mn boeken moet inleveren, en nog volgende week me rapport op moet halen.. ;)
Verder zijn er nog leuke dingen gepland deze laatste anderhalve week in Nederland.. :D Afgelopen vrijdag had ik mn laatste werkdag bij C1000 Bijsterbosch, dus ik ben nu weer een werkloze sloeber.. ;p (nee geen pauper ;p ) hmm.. ik kan echt niet wachten tot mn vertrek.. Ik heb afgelopen zondag ook al mn koffer van de zolder gehaald. en heb de afgelopen maanden al in zitten slaan bij de kruidvat/DA etc. etc. Ik heb nu haast een hele winkel aan cosmetica producten.. haha ;p ik heb ze gewogen en in totaal weegt het 5 kilo :O beetje spijtig dat, aangezien ik maar 23 kilo in mn koffer mee mag nemen.. maar ik heb het echt allemaal nodig -_-
Ik heb ook een filmpje op youtube.com gevonden over hoe de campus van Norwich University eruit ziet, deze kun je ook vinden onder 'my camp'. Dit is hem;






Nog maar 9 nachtjes slapeennn :D

1 opmerking:

  1. Hee Romy, de campus ziet er supervet uit alleen wel jammer dat je niet met de bal mag spelen. Laat die dus maar thuis, scheelt weer een aantal kilo's. Wel een beetje raar dat je aan het geld gaat ruiken, maar dat terzijde, hahaha
    Groetjes Moniek & Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy