''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

zondag 24 juli 2011

''You can turn of the sun but I'm still gonna shine!''

Dus gisteren ben ik naar Boston geweest,, Het was een hele dag. Ontbijt was van 6 tot kwart voor zeven en meteen na het ontbijt moest je naar de bussen gaan. Wij vertrokken als een van de eersten omdat gelukkig onze bus echt optijd was. We werden afgezet bij Boston Common, een mega groot park in het midden van Boston. Het was natuurlijk superlekker weer, zoals al verwacht en het zou nog veel warmer worden. We waren van plan om een beetje te gaan kijken bij een mall, omdat ons werd aangeraden zoveel mogelijk in de airconditioned ruimtes te blijven. Het duurde lang en wij maar lopen door dat park niet echt wetend wat nou te doen, en er waren verschillende meningen enzoo.. Vervolgens komen we een zwarte man tegen met wie we aan de praat raakten. Hij vroeg waar we vandaan kwamen enzo dus wij yaeh we're from holland. Die man vertelt dat hij ook in Nederland is geweest maar geen nederlands spreekt. Vervolgens zegt hij (heel raar dit); but I do everything else in Dutch with girls .. Hmm dat was nogal weird, dus Kim staat op en loopt weg en zegt van; Wauw that makes me scared. Volgens mij maakte de man een grapje maar ze vatte het niet helemaal. Ze liep nogal wat arrogant weg volgens de man dus vervolgens zegt hij dat ze een snob is en dat we water over haar heen moeten gooien zodat ze afkoelt. Dit vatte onze Amsterdamse goedgebekte Kim natuurlijk niet helemaal op de juiste manier op (volgensmij was het een grapje van de man .. :tooth;) En Kim zegt van; what did you say? Dus hij herhaalt het waarop zij iets zegt als ; Go f*ck urself. Dus die man voelde zich aangevallen en toen ging de ene; Go f*ck urself, na de andere Go f*ck ur mother, na de andere; You wanna fight? na de andere Stop this.. Over en weer waarop Kim haar tas aan ons geeft en de man ook echt daadwerkelijk geschopt en geslagen heeft. Wij zeiden dat ze moesten stoppen maar dat deden ze niet en uiteindelijk kwamen er meer mensen bij die ze uit elkaar haalden. Ik heb er trouwens foto's van, ik weet het niet echt gepast maar ik kon het niet laten.. (a) Nja toen we weer weg waren daar was ze beetje chaggie enzo zegmaar dus toen was de sfeer niet echt top, en niemand wist wat we wilden doen etc. Nu ben ik niet zo van de drama's etc etc want ik wil niet in problemen raken, beter was ik bij het rook incident ook niet in de buurt maarjah. dus besloot ik om met mn gezellige nieuwe mattie onze nuchtere Friese boy Meindert mee te gaan.. ;p hahah Met hem heb ik eigenlijk de hele dag doorgebracht en we hadden het supergezellig.. ;p twee friezen in Boston haha ;p das toch wel beetje gek ;p maar het was leuk, we besloten om heel toeristisch een city trip in een bus te nemen bij welke je af en op kon stappen. Dit was wel chill want we hadden dus ook echt een mega groot gedeelte van boston kunnen zien nu. We hebben veel foto's gemaakt, ondanks dat mn batterij 's ochtends al dood was ;s Meindert is geloof ik niet echt van de foto's maar om de zoveel meter kwam de Japanner in me op en was het van; Oh heb je hier al een foto van gemaakt, oh en van dit dan.. ;o haha,, dus toen begreep hij het concept een beetje ;p Dus uiteindelijk nog veel foto's en die stuurt hij binnenkort ff naar me op dus das ook geregeld. Ik kan ze toch niet eerder uploaden dan dat ik bij mn gastgezin ben dus het maakt niet zoveel uit. We hebben trouwens onderandere het Red Sox stadium gezien, de duurste mall van boston, en nog andere beroemde druk bezochte dingen.. Het was zeker de 39 dollar waard vonden we zelf.. we hadden zelfs korting omdat we studenten waren, anders was het iets in de 40. Na de trip hadden we nog zeker vier uur over waarvan we een heerlijk koel in de Dunkin' Donuts hebben besteed. We hadden een uberkoele frozen Iced Tea gehad. Vervolgens waren we het park weer ingegaan om daar wat te chillen met de squirrels die echt totaal niet mensen vrees zijn. Je kunt echt twee cm bij ze vandaan met je hand, en als je nootjes ofzo hebt eten ze die uit je hand. Ook gingen we nog naar 8 Eendjes, een of ander standbeeld van een bekend verhaal ofzoiets.. En daarna hebben we iets van twee uur gechilled bij het meeting point in het gras. Het was relaxed.. Ook nog ff een klein supermarktje in geweest voor wat drinken, en bij de starbucks naar de wc geweeest ;p haha. En om de flesjes te vullen, want je we gaan echt geen nieuwe kopen natuurlijk,, lekker goedkoop :D haha ;p In de bussen op de terug weg was het echt super koel want de airco werkte prima dus dat was chill. Ze hadden ook aangeraden om vesten mee te nemen voor de heen en terug weg, en die waren ook echt wel nodig want het was koud.. ;p We waren rond half tien weer terug op de campus, we waren de eersten anderen waren nog later omdat hun groepen nog niet compleet waren dus dat was chill.. :D Daarna nog ff daar gechilld en toen maar gaaan pitten. Vervolgens was brunch vanochtend van half tien tot twaalf ofzo en ik dacht even lekker te gaan douchen maarnee hoor in ons gebouw was geen warm water,, ik heb drie verschillende geprobeerd maar geen werkte.. Dus maar een koude douche genomen aangezien ik wel moest douchen want mn haar was vet mjaa.. Ook nog even het zoveelste bezoek aan de nurse gebracht ( ik denk dat ik daar bijna een award voor kan krijgen; vaakste keren bij de nurse geweest ofz), en nee niet eens voor mn knie of voor keel pastilles ofz.. Mn oog was gewoon ontstoken,, en super rood en dik enzoo.. dus die vrouw heeft oogdruppels ofz erin gedaan en toen voelde het wel weer beter :) Er zijn trouwens heel veel mensen die naar de nurse gaan op een dag. Soms staan er echt gewoon rijen, veel zijn oververmoeid en verkouden enzoo. Ze geven je dan een beker zout met heet water en dan moet je gorgelen.. Maar ik heb dat nog niet hoeven doen want verkoedheid gaat immers zo weer over toch ;p haha.. :D Ehhmm,, Net heb ik avondgegeten en ga zo ff naar een mall verderop,, gewoon ff bij de walmart chillen ofzoiets.. :) Ik hoorde ook dat in Nederland op het nieuws was dat hier een hittegolf is? of in elk geval in Boston.. ? haha jaa zeker zo voel ik het ook :blink: ;p hahaa.. Ook wil ik mn medeleven geven aan iedereen in Noorwegen,, gister toen we dat hoorden toen we uit boston kwamen, kwam je als je over de campus liep echt allemaal huilende mensen tegen.. Er zijn hier ook mensen uit Noorwegen en dus ook vrienden van hen die op dat camp waren waarvan ze nu niet weten of die nog leven. En van sommigen is hun vriend nog niet teruggevonden enzoo ;s Maar ook gewoon mensen die in de stad wonen. Dus dat was wel ff een klap hier.. ;s Morgen gaan we trouwens naar de Beach dus heb dr wel zin in,, Ik zit erover na te denken om gewoon maar te gaan slapen in de schaduw.. das wel chill togh? ;p haha. Hmm,, ik heb niet zoveel meer te melden nu.. dus update morgen of overmorgen ofz well.. :D ciaaoo

Eleanor Roosevelt

XXX veel liefsss

9 opmerkingen:

  1. Wat een verhaal weer. Het valt me op dat er door jou wel heel veel gechillt wordt. Wat anders: deze blog is wel lastig om een reactie op te geven. Het kan dus zijn, dat er mensen wel gereageerd hebben maar dat de reactie uiteindelijk niet is geplaatst. Voor die personen die dit nog niet weten: Je moet klikken op reactie plaatsen en een profiel selecteren. Daar voer je je naam in en bij URL hoef je niets in te voeren. Dan klik je op reactie plaatsen net zolang totdat je een aantal letters moet overtypen in een veld. Daarna nog een keer op reactie plaatsen klikken zodat je kunt zien dat de reactie ook daadwerkelijk is geplaatst. Pas dan is het goed.
    Goh, wat heb ik weer lekker gechillt.
    Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Romy, leuk verhaal ja met heel veel chill, maar dat geeft niet hoor! Hier is volgens mij de herfst al begonnen en is de hitte ver te zoeken (in Amerika dus). Veel plezier verder en we wachten weer op je nieuwe stories.
    Groetjes Erna & de rest van de familie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Americano,

    Tjonge wat een avontuur weer in Boston. En alweer verzeild in een incident. Beetje rare uitspraken van die donkere vreemde man. Misschien dat Kim uit angst zo reageerde. Bah, niet leuk hoor.
    Die city trip van jou en je mattie Meindert is een hele goede zet van jullie geweest! Zo hebben jullie heel veel van Boston kunnen zien. Hoe gaat het met je lessen en je roommate??????
    Ik heb je nog niet over je roommate gehoord. En de lessen? Wat leer je daar allemaal in de collegezaal?
    vandaag is Oom Henk en tante Agatha geweest. Oom Henk heeft alles gesausd in de vide/overloop. Het zit er weer spik en span uit.
    Nu moet de de hal beneden en de trap nog. Daarna nog tapijt of iets dergelijks op de vloer boven.
    Nog één week genieten van je culture en languages camp en dan op naar je gastgezin. Weet je al hoe laat je gaat vertrekken vanaf Boston naar Nebraska/Steinauer? Hoe lang is die vlucht nog?
    Moet je de groetjes doen van de beide oma's. Weet niet of je dit al weet, maar de amandelen van Joyce moeten er uit worden gehaald. Ze wordt binnenkort opgenomen voor de operatie. Ja, dat in Noorwegen is ook verschrikkelijk. Weer zo'n idioot zieke geest die vele mensenlevens verwoest heeft. Is het nog zo warm bij jullie?
    Hier is het herfst dit weekend. Het regent, het regent, het regent en voor de verandering: ja, je raadt het zeker wel, het regent. Je brengt heel veel bezoekjes aan de nurses. Ben je soms familie van je vader, haha. Wat een geknutsel!!!
    We zijn zo benieuwd naar je foto's. Jammer dat je die nog niet kan tonen. Maar goed wat in het vat zit verzuurt niet. Dus we wachten nieuwsgierig af. Lieverd maak er nog een prachtige week van. Enne, je gooit nu al heel veel amerikaanse woorden in je verhaal. Wanneer kunnen we van jou een heel verhaal in het engels verwachten. Is ook goed voor ons engelse ontwikkeling. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Romy we hebben je verhaal gelezen die Kim is ook een echte amsterdammer grof in de mond.wij zijn blij dat je het daar naar je zin hebt.nog 1week op de campus en dan naar je gastgezinnog veel plezier deze week en we wachten je volgende belevenissen af groetjes van Henk en Agatha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Romy!

    Jullie moeten niet zo alle Amerikanen boos maken, want dat vinden ze niet leuk! En onthoud regel 0: niet pesten! En wat een gechill, idd. Beetje jammer dat je zo vaak naar de nurse moet, maar dat helpt je te overleven in het gevaarlijke Amerika. Maar goed om te horen dat je blij bent!

    Ps: Wil je het blije weer en de warmte hier naartoe sturen? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha,, het lekkere weer houd ikk lekker hier hoor (a) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goed bezig romy ;D

    ps: dit is al de derde keer dat ik probeer te reageren. dat is best moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hee dude,

    ik moet zeggen dat ik aardig jaloers op je ben, wist niet dat er een hittegolf was daar in amerika...
    en hier regent het weeer, wat een verrassing..
    jaaaa geniet er maar van hoor! ;p

    wel balen dat je die foto's nog niet kan laten zien, lijkt me wel komisch om die vent met die kim te zien vechten ;p

    doeeeg

    wanneer ga je eigenlijks naar je gastgezin??

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy