''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

dinsdag 19 juli 2011

''Turn up the lights in here baby, extra bright I want you all to see this!''

En daar ben ik weer (a), ik heb nu net mn lunch op en in ongeveer drie kwartier begint mn eerste les engels hier.. Het is hier nu echt chill weer iets van 33 graden, gister heeft het helaas wel geregend wat een nogal groot probleem gaf. We moesten zegmaar voor onze eerste meeting naar de gymzaal lopen en het regende nogal hard, en was dus glad ;s Ik had mn slippertjes aan die dus totaal geen grip hadden en toen ik op een witte ''zebrapad streep'' stapte gleed ik keihard onderuit waardoor ik bijna in een split zakte.. Dit begon natuurlijk dik te bloeden, wat mij bijna de award gaf voor eerste slachtoffer bij de nurses.. :D Yay.. lucky me.. Het bloeden is nu wel al gestopt maar ik moet nog wel steeds komen voor pleisters bij de nurses,, Dat zijn trouwens ontzettend aardige vrouwtjes.. :) Ook kan ik mn knie nu nauwelijks buigen, doet het mega zeer met lopen etc, is hij helemaal opgezwollen en blauw en heeft het een wond.. Ik heb foto's maar kan ze niet uplaoden ik denk dat ik dat dus maar moet doen wanneer ik in Nebraska ben.. Het eten is hier verder wel goed, alleen eten ze wel veel fastfood echt niet normaal. Ook zijn wij niet de enigen op de campus. Deze universiteit is zegmaar een militaire universiteit en lopen er dus ook militairen rond.. ;o beetje eng dat,, ze moeten ook echt marcheren en rennen over de campus. Ik heb zelfs een foto van hen dat ze aan het opdrukken zijn echt mega grappig.. :P ook zijn er kleine kindjes van het ijshockey kamp, wat er ook nogal veel zijn. Mijn double placement mensje uit duitsland ben ik nog niet tegengekomen, hopelijk ben ik er snel achter waar die is. Ook is het een beetje spijtig dat mn roommate verkouden is, want die snurkt :tooth: ;s echt klote, mja meestal ben ik 's avonds al zo moe dat ik alsnog wel redelijk snel in slaap val. Ik heb ook zelfs al gejogged.. jaahaa :D En dat stelt hier heel wat voor aangezien het hier stikt van de heuvels en trappen wat dus niet zo plezant loopt.. Er zijn hier echt mega veel duitsers echt niet normaal, en als er een niet duits is, si die wel zwitsers waardoor je alsnog tegen een duitser aant praten bent.. ;p Ook zijn er echt dikke mensen en spanjaarden kunnen echt totaal geen engels.. echt irritant.. Mijn Homeroom teacher is Doug Fendall, ik heb hem als vriend op facebook dus je kunt daar kijken. Hij plaatst zegmaar zo goed als alle foto's op facebook die op camp gemaakt worden. Ook is die de beste leraar ofz want toen ik dus terug kwam van de nurses en een returnee me naar mn klas bracht was het steeds wauw you're so lucky :D haha.. dus das wel chill.. :D Ook kun je punten verdienen wanneer je engels praat met buitenlanders, deze krijg je dan van leraren en returnees.. ;p ze heten Harry Potter Points.. ;p En de klas die uiteindelijk de meeste heeft krijg gratis ben en jerry's ijs ofzo.. Ook zijn alle studenten opgedeeld in ''high schools'' Deze zijn genoemd naar presidenten zoals Lincoln en Washington. Ik zit in Lincoln West en onze mascotte is Leo the Leopard.. Gisteren hadden we een openings dance.. ;p het was opzich wel grappig, maar vet veel mensen gingen naar buiten dus dat was wel stom aangezien er daardoor weinig mensen waren om mee te dansen ;p haha.. maar ik heb opzich wel lol gehad.. :) Dat is het voor nu zo'n beetje wel denk ik maar.. Als me weer wat te binnen schiet of ik weer wat meemaak laat ik het jullie zo snel mogelijk wetenn (a)



xxxx Liefss..

4 opmerkingen:

  1. haha, ook weer helemaar romy om daar meteen hoppaaa te vallen, kennen ze je meteen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, wat weer een handige aktie zeg. Door de regen en op slippers. Iedere wielrenner kent de gevaren van de witte delen van het zebrapad. Romy de looprenner dus nu ook. Dat worden dus profielschoenen. En bedenk: als je ergens op tijd moet zijn, moet je op tijd vertrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha,, hmm ik was opzich wel optijd en zelfs al bijna helemaal beneden,, :( het is gewoon niet leukk.. ;s

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy