''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

donderdag 21 juli 2011

''I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like...''

Hmm,, it feels like; OMG it's soo freakin hot right here!!!
Gelukkig zit ik hier lekker koel maar ik wil geen eens naar buiten nu het is echt niet te doen.. Het is heeel lang geleden dat ik zo'n temperatuur meegemaakt heb als nu. Dit is zelfs nog geeneens het hoogtepunt want morgen, we gaan dan naar Boston, zal het allerwarmst worden waarschijnlijk.. ;o Iedereen zweet zich dood en ik elk klaslokaal staan gemiddeld drie ventilators.. Verder is alles opzich wel oke, ik ben nu zo ongeveer 8 keer bij de nurses geweest om steeds een nieuwe pleister te halen. Ik weet niet of ik het al gezegt heb maar ze spuiten er dan antibioticasmeersel in wat best chill is aangezien het nog steeds wel pijn doet. Wel minder dan eerst gelukkig. :D En de wond begint al dicht te gaan.. De lessen zijn opzich ook wel relexad, sommige zijn af en toe wat saai maar over het al gemeen is het wel leuk. De leraren zijn ook toppiejoppie dus das wel gezellig. Mn klas is ook echt mega grappig. Dr is zo'n Duitser die oorspronkelijk uit turkijke komt genaamd Hamza en hij is echt zoo grappig.. hahaa We moesten zo zinnen afmaken en een begon met; It annoys me when. En hij vulde zo in; my girlfriend is irritating me. Dus wij van; huh heb je een vriendin? en hij zegt van jaa in duitsland wel maar hier ben ik single ;p dus wij weer van oh en weet je vriendin dat wel, en hij van jaa ik heb het er verteld en ze vond het niet zo leuk ;p haha.. Morgen gaan we dus naar Boston, en zondag naar een strandje bij een lake geloof ik.. We vertrekken om kwart voor zeven 's ochtends al dus das best vroegg.. ;s Hmm,, we zijn ook al uit het volleyball toernooi van de campus. We verloren de eerste wedstrijd meteen al maar dat heeft ook positieve kanten aangezien we nu meer vrije tijd hebben en niet ergens op een bepaald tijdstip per se moeten zijn. We waren niet slecht trouwens het was meer dat iedereen in het team zichzelf goed vond en wou spelen. Nja als je goed bent is dat geen probleem maar als je slecht bent wel dus.. ;p en we moesten roteren dus uiteindelijk komen die ook wel een keer in het veld... ;s Onze klas leid trouwens met de Harry Potter points.. :D oyeahh,, woehoee,, Wel chill opzich.. :D Verder heb ik mn activiteiten kaart al bijna vol, je moet er twaalf in totaal wil je ''slagen voor camp''. ik doe dr iets van vier op een dag. Als ik wil kan ik vandaag klaar zijn, maar ik ga niet in de hitte buiten basketballen ofzoo,, das niet te doen dus de eerste periode vandaag sla ik over. Ik ga vanavond wel eventjes pokeren en zwemmen ofzoiets.. ;) Ik heb gister gedamt/geschaakt, gesoftbalt, film gekeken en nog iets.. ;p haha.. Verder heb ik nog een hele domme actie gedaan, maar ik weet niet zeker of het wel handig is om dit op het internet te plaatsen, ondanks dat het niet echt mijn domme actie was maar meer het feit dat ik bij de domme actie aanwezig was.. ;s Misterieus huh? In elk geval kan ik zeggen dat als je verslaafd aan roken bent en nog geen 18, kun je beter stoppen voordat je hierheen komt, anders kun je je hele jaar op het spel zetten omdat je naar huis kunt worden gestuurd als je betrapt bent.. Misschien heb je nu wel al door waar het over gaat.. Veel details hoeven hier niet aan worden uitgebracht, en als ik namen zeg weten jullie alsnog niet wie ik bedoel.. ;) Mja dat even terzijde,, Het is hier echt supertoll en gelukkig slaapt mijn bed wel lekker :D want er zijn dus heel veel mensen wiens bed echt voor geen meter ligt. Een mattie van mij, Iris, heeft dr matras gewoon op de grond neergelegt, omdat dat zelfs beter ligt. Mijn kussen is overigens niet zo plezant, maarjah ik ben dan ook de geweldige kwaliteit van Tempur gewend.. :D Het is nu ongeveer 10 uur ofzo in Nederland? Hier is het nu kwart over vier, en ik kan niet wachten tot over drie kwartier omdat ik dan weer kan gaan eten  :D Ik (en nee niet alleen ik, want je ik weet het; eten is geen sport ;p ) heb echt de hele dag door honger ondanks dat ik toch wel redelijk veel eet.. echt gek is dat.. Ik ontbijt met iets van; vier stukken watermeloen, vier stukken honingmeloen, vier stukken galia meloen, (ja ik hou van meloen ;p ), een bakje kwark/yoghurt/iets en brood. Lunch en Dinner verschillen nogal bij wat ik daar eet, maar in elk geval een bak met sla, je kunt zegmaar je eigen sla bakkie samenstellen qua wat je er in wil, ook hebben ze elke dag een andere soort hoofdmaaltijd, en ze hebben elke dag pasta en verder bestaat het eigenlijk uit fastfood.. Maar daar neem ik haast nooit wat van aangezien het A niet lekker is om elke dag fastfood te eten, en B het ook niet gezond is. Het fastfood wat hier is, is ongeveer; Hamburger, Ander soort hamburger, nog een ander soort hamburger (verschil is wat voor dingen er bij in zitten), soort wrap kaastosti, patat, en pizza. Daar bij drink ik intotaal ongeveer 8 tot 10 liter op een dag.. ;p echt niet normaal. Ik drink per maaltijd ongeveer 4 tot 5 halve liter glazen en verder heb ik een flesje die ik de hele dag door vul. Ik heb ook last van een zere keel dus misschien dat dat ook meespeelt.. Verder ben ik (en nee niet alleen ik ;p ) de hele dag door moe.. Iedereen wil slapen, ook de leraren enzoo ;p hahah.. het is echt mega vermoeiend met dat hete weer, al die trappen/heuvels en de activiteiten die je doet. Ook is het heel gek maar om de zoveel uur worden je voeten ineens megawarm en gloeien ze.. ;p Dat heb ik ook niet alleen ;p want ik heb het erover met anderen en die hebben dat dus ook ;p Verder heb ik me laten vertellen dat wanneer je straks bij de binnenlandse vlucht je koffer te zwaar hebt moet je 100 dollar betalen :O echt stom dat ik dit niet eerder wist. Het is wel oke als je twee koffers van 23 kilo hebt dus das echt klote want beter had ik dat dan gedaan. Wel is er al een oplossing namelijk; hier op de campus is een postkantoor waar je voor of 9 dollar (klein) of 14 dollar (groot) een doosje kunt krijgen die je kunt vullen met dingen en die alvast kunt opsturen naar je gastgezin.. ;) beter 14 dollar, (misschien wel 2 doosjes voor de zekerheid) dan 100 dollar, toch? Ook heb ik gevraagd bij de EF office hier op kamp of Ludwig er ook was ofzo, dus zij gingen het even checken in het systeem maar ze konden hem niet vinden, dus blijkbaar zit hij in Bryant. ;) Ik vraag het nog wel even aan het via Facebook voor de zekerheid.. ;) Ook had ik me gister zegmaar soort van verslapen, ik was nog wel optijd voor het ontbijt, maar ik had mn wekker dus om half zeven ofzo gezet, omdat ik dan nog ff zou gaan hardlopen over de campus met mn matties want dat hadden we die dag ervoor ook gedaan, maar omdat me knie dus zoo zeer deed dacht ik van; ach ik laat hem even rusten. Dus ik druk die wekker weer uit waardoor ik weer in slaap val ;p vervolgens had mn roommate die van haar pas om kwart voor acht gezet want blijkbaar heeft zij niet zoveel tijd nodig omzich klaar te maken ofzo. ;) het ontbijt is om half negen afgelopen en als je dan om kwart over acht wakker word en nog moet douchen etc etc is dat nogal krap. Vervolgens kom ik eindelijk in de cafeteria waar ik dus met mn plate bij mn matties aanschuif en wat gebeurd er? gaat het brandalarm af :O ! dus ik van wtf domme oefening ofzo.. ;p en er was eigenlijk ook niet echt iets aan de hand. maarja we moesten wel weg en ik was like; neeeeee ik heb honger ik wil eteeenn laat me hierblijveen.. ;o maar nee dat mocht dus niet.. Gelukkig mochten we daarna nog wel terug om ons eten op te eten, dus dat was wel chill :D Waarom het brandalarm afging? een of andere domme kip had kaas door de broad toaster gedaan waardoor dat ding ging roken.. ;s ik bedoel ; Hoe dom ben je dan ?! je weet toch wel dat dat niet kan.. ;p maarjah,, ik heb er geen trauma's aan over gehouden, gelukkig, dus dat scheelt :D Wil ik verder nog iets kwijt? hm,, nee geloof het niet.. ;) (a) dus ik post later nog wel wat, ik denk zaterdag ofzo na boston, en als ik het dan druk heb miss zondag,, binnenkort in elk geval :D

Say goodbye to yesterday...

Heel veel liefs,, xxxx

9 opmerkingen:

  1. Een heel verhaal weer en ik lees het met veel plezier. Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch vind het het nog steeds een romy actie om gewoon gelijk al weer onderuit te gaan(A) haha
    Maar mooi verhaal meid! Looking forward to the next update(A)
    Have fun daar!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Lieve schat,

    ze houden jullie daar wel bezig!
    straks lekker bijkomen bij je gastgezin. Je hebt weer een mooi verhaal geschreven. Je moet niet zo over die handbagage inzitten hoor. Misschien kun je nog iets regelen bij Ludwig wanneer hij niet zoveel bagage mee heeft naar Nebraska. Zou je op het vliegveld nog kunnen doen. Anders gewoon betalen het is niet anders wanneer ze moeilijk gaan doen. Blijf goed drinken bij dit warme weer en pas goed op jezelf. Dikke kus, mama.

    Trouwens, een reactie plaatsen vind ik niet gemakkelijk op je blog. Ben niet de enige. Bij waarbenje.nu gaat dit aardig gemakkelijker. Misschien handig om dit nog eens uit te leggen aan de lezers. waarschijnlijk krijg je dan ook meer reacties. Maar goed er zijn ook veel mensen met vakantie in deze periode. P.S. Het regent hier en dit weekend komt het ook met bakken uit de lucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Romy,

    Als ik jou verhalen zo lees kan ik niet wachten om ook heen te gaan! Klein nadeel dat het zo warm is, maar het weer hier is ook niets!

    Ik vlieg 27 juli, dus dat ik ook al best vroeg. Mijn family is gewijzigd. Ik kom nu eerst bij Jean Kwiatkowski in huis, waar ik echt heel blij mee ben! Ik woon dan maar 2 miles van school af.

    Heel veel plezier nog @ camp en ik zie je wel op school!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heej Romi,

    God als ik dit lees kan ik echt niet wachten totdat ik vertrek. Ik weet trouwens nog steeds niks van waar en wanneer haha.. Iniedergeval heel veel plezier nog en ik blijf je blog controleren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hee dankjulliewel voor de reacties ;D
    het is hier echt superchill

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heee Romy!

    Je zei tegen me dat ik wel moest reageren dus bij deze. Vind het erg leuk om al je verhalen te lezen en dat zal ik ook zeker blijven doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahahahaha, neeee eten is geeen sport! goed van je dat je dat onthouden hebt!
    ik vind je verhalen echt super om te lezen, dus zal nu snel door naar de volgende!
    veeelplezier nog
    xxx annabelle

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy