''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

zondag 31 juli 2011

''Don't let it bring you down, there's no need to hide from feelings inside, you've got to hold on...''

Pff daar ben ik dan ;o wauwaww
het is nu zondagmiddag en Ludwig en Ik zijn net uit bed.. Ik ben best moe en me ogen zijn knal rood van mn lenzen want ik had ze dus lang in. Ik zal even vertellen vanaf het begin;
De dance, het was allemaal heel leuk en leuke foto's gemaakt etc. etc. Het vuurwerk was heel mooi en groot en duurde ook bestlang.. Ze hebben voor meer dan 1000 dollar de lucht in geschoten ;o echt niet normaal. Na het vuurwerk ben ik snel naar de douche gegaan zodat ik zegmaar schoon en niet vies en bezweet ofzo was zoals de andere mensen ;p Na het douchen had ik nog ff tijd over dus nog ff een half uurtje op bed gechilled. Toen moesten we allemaal naar onze homeroom in de grote gymzaal waar ook al onze koffers al waren. Daar kregen we nog een filmpje en een slideshow met allemaal foto's van camp te zien. Het was heel mooi en dr waren echt veel mensen aan het huilen. Vervolgens moest de groep van 12 uur vertrek al verzamelen, hierin zaten een paar NL'ers dus daar ook ff afscheid van genomen. Vervolgens liep het steeds leger, en dus was het wachten en wachten en wat praten etc. Mijn bus ging om twee uur dus toen het zover was leverde ik mn roomkey in en hoppa de bus in. We kregen nog een lunchpakketje mee en toen konden we drie uur lang chillen. Ik heb geprobeerd te slapen maar heb niet geslapen, was wel jammer. Er was een begeleider van EF mee en de grooste groep van ons ging met United Airlines maar er was ook een andere maatschappij waarmee sommige gingen. De man ging eerst hun helpen en toen stonden wij daar maar wat. Vervolgens wist niemand wat we moesten doen, en was het heel chaotisch, wij waren dat wel zat dus gingen gewoon midden in een rij staan, en ja we weten allemaal dan komt er vanzelf wel iemand op je af. Dus toen kwam er een vrouw aan en toen wij wat uitlegden zij ze dat ze er al mee bezig was geweest en konden we meteen inchecken.. echt heel relaxed.. Aan die EF man hadden we verder niks, hij stond er maar wat dom bij.. Mja, ik ontmoette nog twee andere kindjes die ook naar chicago vlogen maar na chicago ergens anders heen gingen. Ze waren niet echt leuk en meer irritant dus het was niet echt gezellig. Ik besloot om maar bij de gate te gaan zitten en mn laptop te pakken om me foto's er al vast op te zetten. en toen kwam het; de grooste klap tot nu toe! Ik kopieer ze van mn camera naar mn laptop, ze staan op mn laptop. Ik verwijder ze van mn camera, kijk weer op mn laptop. zijn van de 600 foto's die ik erop zette een stuk of twintig op mn laptop, en niet in volgorde maar gewoon lukraak een aantal.. Dus ik kon wel janken :O alle  foto's die ik heb gemaakt, en ik heb er veel gemaakt en ook van alles zijn gewoon weg! ze zijn nergens meer,, mn hele stemming verpest,, ik baal er nog steeds van maar ik heb dus zo goed als geen foto's meer.. :( :'( dit is echt niet leukk!! Noujah toen kwamen er nog een aantal andere EF studenten aan die ook met ons meevlogen en ik keek zo naar een jongen en ik dacht van,, wow is dat Ludwig of niet.. Mja we hadden nog niet met ze gepraat ofzoo.. Vervolgens gaan we het vliegtuig in en wie zit er naast mij? Ludwig,, haha zoo toevallig,, dus wij wat praten maar we waren beide erg moe en dus proberen te slapen, wat mij niet lukte maar hem wel ;p We hadden wel extreem veel beenruimte want we zaten bij de nooduitgang dus dat was zoo relaxed.. :D wij aangekomen in chicago en daar dus wachten op de volgende vlucht, deze was in een uber klein vliegtuig met aan de ene kant twee stoelen en aan de andere kant een. dus dat was heel klein. hij zat geeneens helemaal vol.. Ook daarin kon ik niet slapen ondanks mijn goede pogingen.. Toen we aankwamen op het vliegveld stonden daar mensen op ons te wachten. We waren met vijf geloof ik. Ludwig, ik, een meisje, een jongen, en nog een nederlander.. echt zoo grappig.. Joyce stond ons op te wachten, en ook Sara en een dochter van joyce en haar dochter waren er.. Wij onze bagage ophalen maar we gingen niet meteen naar huis. We gingen naar joyce haar dochters huis want die woont in Lincoln, net zoals de rest van de familie behalve joyce ;p , en we gingen daar wat eten,, zegmaar barbecue enzoo en ze hadden meloen :D yay..  Het hele gezin van joyce haar dochter was dr, en twee zoons van joyce.. Dus ik heb al bijna de hele famliie ontmoet. Na het eten gingen we ook nog maar even naar de mall in Lincoln, om daar wat rond te kijken. Het was heel gezellig en leuk enzoo,, ook nog een frozen yoghurt gehad.. ;p was op zich wel lekker.. Na dat moesten we onderweg nog ff naar de walmart voor een paar boodschapjes,, en toen de reis naar huis.. Weer proberen te slapen maar ook niet echt gelukt. Vervolgens waren we thuis en wij een rondleiding door het huis gekregen, en ook door hun land enzoo.. Ik zal een filmpje hiervan maken zodat jullie het kunnen zien, het enige wat ik er nu over zeg is dat het volgens mij niets uitmaakt als ik iets stuk of vies maak.. (a) Toen nog ff gechilled en vervolgens gaan slapen. Ik was opgestaan vrijdagochtend om kwart over zeven en heb geen slaap gehad tot dat ik toen naar bed ging op zaterdagavond om half elf.. ;o das dus echt mega lang. en ben dus nog wel moe.. Opzich goed geslapen, straks komen er mensen en gaan we eten.. Ehhmm.. het is hier wel even wennen.. de dichtbijzijndste buren zijn ongeveer een mile away.. het is echt heel gekk.. Ik heb verder wel een goede vlucht gehad,, mn gastfamlie is ook echt helemaal te gekk..ze welkomen je echt heel leukk van hee we zijn nu famliie etc etc. echt super leuk. :) Ook heb ik echt de beste double placement Ludwig,, het is zooon aardige jongen.. hij is zo ontzettend lief.. We zaten bijv in chicago en er was een meisje bij ons maar die had eigenlijk geen gastgezin het was echt heel vaag. Ze zou bij haar IEC blijven maar toen zeiden ze op camp dat ze een gezin had, maar haar IEC wist daar niks van en niemand wist nu waar ze blijven zou etc etc. en ze moest dus echt huilen dus Ludwig pakt een tissue uit zn tas en geeft die zo heel schattig aan haar.. hij is echt heel lieff.. Ik moest zo snel mn ticket enzo uit mn tas pakken dus kwam nogal gestressed over dus hij maakt zoon beweging van kalm ik wacht heus wel op je.. :) echt heel leukk.. hij is echt top, de famlie is top, het is jammer dat we hier zoo alleen in de middle of nowhere zijn maar wanneer we een keer school hebben zal dat ook wel meevallen.. het huis is niet extreem mooi en ze hebben echt teveel dingen.. ;p volgens mij kunnen ze niet weggooien maar goed,, daar leer ik vast wel mee leven :) Het is hier leukk,, en ik kan niet wachten tot school.. Volgens mij gaat die ene nederlandse jongen van het vliegveld ook naar dezelfde school, maar dat is nog niet zeker, en nog een nederlands meisje al het goed is.. :) 
tot later..


A cynical young person is almost the maddest sight to see, because it means that he or she has gone from knowing nothing to believing nothing...




Ik mis jullie (L) xxx

4 opmerkingen:

  1. Hee Romy, lekker dat je nu eindelijk bij je gastgezin bent en dat de eerste indruk wel okee is. Wel balen van de foto's hoor!
    Groetjes Moniek, Krista & Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Romy,

    Zo, jij hebt weer heel wat meegemaakt in de afgelopen dagen. Maar ook weer van Ludwig geleerd dat wat er ook gebeurt je altijd kalm moet blijven. Lieverd, het is niet anders wat betreft de foto's etc. Je bent nu oververmoeid, dus neem nu de komende dagen de tijd om uit te rusten en bij te komen. Joyce en Sara begrijpen dat best wanneer je dit aan hun uitlegt. We hebben hostmom Joyce al gemaild dat je waarschijnlijk ontzettend moe zou zijn na deze enerverende 2 weken waarin je ook veel moest reizen. Dus wees verstandig en pak je rust. Wees niet bang om te zeggen hoe je je voelt. We hebben dat allemaal goed besproken voordat je op reis ging. Straks begint je schooljaar en dan moet je lekker vol energie weer aan de slag kunnen. Lief van je om nu te eindigen met ik mis jullie. Natuurlijk missen we je jou ook!! Je laat ons elke keer opnieuw genieten ook van je prachtige verhalen die je elke keer schrijft. We bellen/skypen binnenkort oké. Is het tijdverschil nu 7 uur vroeger geworden voor ons?

    Doe de groetjes aan de familie Scholl en zorg goed voor jezelf.

    Kussssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Agatha en Henk en Freddy31 juli 2011 om 22:35

    blij dat je goed aangekomen bent en dat je je fijn voelt bij de familie.je maakt ook genoeg mee je kunt er wel een boek over schrijven.dit zijn dingen die je waarschijndelijk niet snel zult vergeten.ook wij hebben skype en zullen vast wel een keer skypen.neem je rust en geniet van de tijd die je daar bent de groeten van ons en van Freddy die is dit weekend ook thuis veel plezier daar verder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Romy!
    Wat een verhalen, echt leuk om ze allemaal te lezen en om zo een stukje van jouw reis mee te krijgen! Wel echt balen van die foto's, maar hee, er zijn vast anderen die ook allemaal foto's van het camp hebben, en die willen ze je vast wel toesturen! So don't worry, it'll be allright. En je hebt nog volle 10 maanden om allemaal andere mooie foto's te maken. En de volgende keer gewoon een backup maken. Al is het maar op hyves of facebook, dan kan je ze altijd terug halen!

    Ik wens je echt een hele fijne tijd toe bij je hostfamily, en doe Joyce, Sara en Ludwig maar de groetjes:D

    Hele dikke kus voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy