''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

zaterdag 13 augustus 2011

''Ain't about how fast I get there, ain't about what's waiting on the other side. It's the climb...''

Toen Ludwig donderdags thuiskwam van practice zijn we gaan eten. Ondertussen waren een vriend en tevens ook neef van Jake en die vriend's vriendin gekomen voor zijn verjaardag. Ook een andere vriend kwam nog. Na het eten zijn we gaan schieten.. ;p jaaahaa met echte jachtgeweren. Alleen niet op beestjes.. ;) Jake kwam op het idee om een fles met benzine in de lucht te schieten, hier heb ik foto's van dus miss dat jullie het dan wat beter begrijpen. Ik heb trouwens niet geschoten.. Miss volgende keer (a) Daarna filmpje gaan kijken in de kelder, en toen kwamen ze op het idee om een drankspelletje te gaan doen. Ondertussen had de vriend van Jake zijn vriendin opgehaald, en het kon beginnen. Ik heb geen idee hoe je het spel noemt maar het was wel leukk.. Het was met kaarten en elke kaart had een betekenis.. ;) Ik heb even amerikaans bier geproefd en ja dat vind Romy natuurlijk veel beter dan de nederlandse omdat deze totaal niet naar bier smaakt ;p haha.. Het was ook light bier, maar het proefde naar ranja. Gewoon frisdrank zegmaar.. Toen die vriendin weggingen rond half twaalf, want ja de feesten hier zijn tot diep in de nacht ;p gingen wij nog maar even film kijken. Ik geloof dat ik de enige ben die hem af heeft gezien want toen ik om me heen keek lag iedereen te pitten. Ik heb ze maar niet wakker gemaakt en ben lekker gaan tandjes poetsen (a) haha ;p en toen ook maar gaan slapenn.. Gisteren gewoon chilldagje gehad, Ludwig nog naar school gebracht voor zn training, en we mochten dus ook weer even rijdenn.. ;D Vanmiddag vertrekken we weer naar een camping want de ouders van Rachel en Rachel en Jake kamperen ergens en wij komen ze vergezellen. Eerst was het idee dat we ook gingen kamperen daar met dat idee is van de baan geveegt :D yaayyyy.. Joyce wilde eigenlijk liever naar Carolyn en haar man en kinderen gaan (= dochter van joyce) om die even te bezoeken :D We gaan wel zwemmen enzo dus met Rachel etc vanmiddag en dan 's avonds na die dochter. En dan denk ik weer naar huisje toee ;D Ik weet niet wat we morgen gaan doenn.. En dan maandag school!

 

xxx liefss (l)

3 opmerkingen:

  1. Dat spel heet KINGSEN!!!!:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Romy wij wensen je vanuit friesland veel succes morgen op je eerste schooldag,wij genieten nog even 2 weken van onze vakantie.maar we denken aan je groetjes Henk Agatha en onze loge Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Romy,
    Je zult nog wel niet thuis zijn. Heb skype aangezet vanavond bij ons nederlandse tijd en heb je een kort message gestuurd. We wensen je morgen heel veel succes op je eerste schooldag!
    We horen het wel hoe het is geweest.
    liefs, papa,mama,peter en joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy