''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

woensdag 17 augustus 2011

''I'll spread my wings and I'll learn how to fly, I'll do what it takes till I touch the sky. I make a wish, take a chance, make a change, and break away!''

Vandaag mn eerste echte les dag gehad. En ik moet je vertellen dat het beter dan gisteren was. Gisteren was nogal saai aangezien we niets deden, vandaag was dus beter :D Ook heb ik eventjes een papiertje met de directeur geregeld over een bevestiging dat ik hiernu naar school ga (dus voila! papa & mama!) nog even uitvinden hoe het naar NL te sturen, maar komt vast wel goed. ;) Verder was mn eerste Athletics Training ook wel grappig, we gingen testen doen omdat hij wou zien hoe ver we waren. Ze hebben hier ook echt een gewichthefzaal enzo dus das wel vet. Verder ging het met spaans ook wel goed, ik heb morgen een toetsje omdat hij wil zien hoe ver we zijn. Naja veel zal ik daar wel niet van bakken, we zijn nu trouwens met ze drieeen in die klas. Het valt vast op als ik af kijk, maar het is niet voor een cijfer ofzo dus het maakt vast allemaal niet zoveel uit. Hij vraagt gewoon een aantal zinnen die je moet vertalen, dus hij noemde er een paar en ik keek met zoon hoofd van; wat!? en dat zag hij, dus volgens mij heeft hij allang door dat ik het toch niet weet.. ;p Naja scheelt me weer moeite voor een slechte smoesje ofzo.. ;D Verder zijn twee duitse exchange studentes gestopt met volleyball (na een dag) en doen nu football. Ja meisjes kunnen blijkbaar ook football doen. Ik ben benieuwd wat ze ervan vinden wanneer een beer op ze afstormt en zij die moeten stoppen. .;p haha. Mr Parks, de directeur vind het trouwens niet zo leuk dat ze meedoen. Football is voor jongens en als ze al willen spelen moeten ze dat in een meisjes team doen. zoals hij zegt.. ;p haha,, jaa ik heb al weer matties gemaakt met de directeur jongens.. ;D iedereen vind mij leuk natuurlijk,, ;p haha.. Verder was volleyball practice vandaag leuker dan gister. We hebben meer met de bal gedaan enzo, dus das wel plezant.. ;D Waarschijnlijk morgen spierpijn, zoals de coach zegt. We zullen zien. Net heb ik wiskunde huiswerk gemaakt wat overigens nogal lastig is. Want sommige dingen herken ik wel en weet ik wel hoe te doen, maar sommige termen zijn zo vaag dus dat sucks. Wanneer mn engels steeds beter word en ik de begrippen ken is het vast een stuk makkelijker.. ;D Jullie slapen nu waarschijnlijk, maar ik wilde vanaf hier even zeggen ; Veel succes Joyce het komt allemaal goed, maak je maar niet druk!


xxx Liefss..  mis jullie (K)

4 opmerkingen:

  1. Hola Romy (IK BEN DE EERSTE),

    Todo lo bueno?
    Como se puede ver mi español básico mucho mejor que la tuya, pero bueno, es probable que sea cierto!
    Hazlo con cuidado con todos los giros extraños de su: conducción (algunas mujeres no pueden), bebidas y dispara!
    Disfrute de los próximos meses en la Escuela Superior (da's High School, weet je dat alvast;))!

    Se refiere (groetjes) a Pedro.

    En kon je er al wat wijs uit worden? Hieronder voor jou, beginneling, toch maar de vertaling!Da's de basiskennis! Zo zie je maar weer: ik zit vol talenten!

    Hallo Romy,

    Alles goed?
    Zoals je ziet is mijn basis Spaans veel beter dan die van jou, maar ach, het komt vast wel goed!
    Doe maar voorzichtig met al die rare toeren van je: autorijden (wat vrouwen niet kunnen), zuipen en schieten!
    Veel plezier de komende tijd op de High School!

    Groetjes Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice, klinkt allemaal leuk zeg!
    Hoop dat ik op een dag net zo'n ervaring mee mag maken, ik blijf nu in ieder geval met jou meelezen en meegenieten!:)

    Liefs,
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hola Romy,

    El conocimiento da poder! betekend: "Kennis geeft macht"!
    Buena suerte con tus clases de españo betekend: "Heel veel succes met je spaanse lessen".
    Ja, daar kijk je van op he, je moeder heeft wel zo'n talenknobbel! O ja, en hier is er nog één:
    Todo comienzo es difícil betekend: Alle begin is moeilijk. Maar wanneer je zo positivio bent zoals jij, dan komt het wel goed schatje!
    Ook lief dat je aan de oma's hebt gedacht. Inmiddels nu om 13.19 nederlandse tijd heeft Joyce haar operatie achter de rug. Ze doet het goed zeiden de doktoren. Ze ligt alweer op de zaal. Heb de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten. Ben blij dat ze het achter de rug heeft.
    Lief dat je ook aan je zus hebt gedacht. Ben ongelofelijk trots op jou. Wat een ervaringen doe je op. Natuurlijk missen we jou ook, maar dat is normaal! Maak er een mooie leerzame dag van. Doeiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjulliewel!
    en jaajaaa jullie spaans is veeeeel beter ;p

    xx Romy

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy