''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

donderdag 4 augustus 2011

''If this is what we've got, then what we've got is gold!''


Nadat Sara en Joyce gister thuiskwamen zijn we wat gaan chillen en gaan eten.. Na het eten hebben Ludwig en ik onze cadeaus gegeven.. ze waren er heel blij mij.. ;D en vonden het leukk :) Toen maar ff dvdtje gekeken,, ik geloof dat het Mean Girls was.. Daarna nog maar even eentje gekeken,, die ik weer niet af had gezien aangezien ik weer half in slaap was gevallen .. ;p Vanochtend gewoon maar weer gedouched en gechillt.. Alle kinderen van Joyce zijn hier nu, en hun vader want ze gaan alles wat in de verrotte schuurtjes staan verdelen aangezien Joyce en haar ex gescheiden zijn nu. Ik geloof dat ze hier morgen weer zijn. Dus zij zijn de hele dag buiten in de troep, Sara moet er geloof ik ook bij zijn maar die is het grootste gedeelte gewoon bij ons, de coole mensen, aan het chillen ;p De andere dochter van Joyce had namelijk haar kinderen meegenomen, die we al eerder hadden ontmoet nl. toen we net aankwamen in Lincoln. Ze heeft drie kinderen; twee zoons en een dochter. De oudste zoon had ook nog een vriend meegenomen. Dus het is hier nu gekkenboel,, maar wel heel gezellig.. :) Ook besloten we om maar eens onze slaapkamers op te ruimen. Die van mij en Sara ging nog wel maar die van Ludwig was echt zielig. Jake is namelijk nog niet weg naar college en die hele kamer lag onder de kleren etc etc. Dus dat net gedaan, het ziet er nu chiller uit en ben echt blij mee :D ik heb mn eigen kast waar zegmaar losse dingetjes als riemen en sokken etc in zitten. Verder een stang waar al mn shirtjes enzo aan hangen.. En mn broeken liggen gewoon opgevouwen in mn koffer. Dus alles nu netjes etc. etc. Toen heb ik heel smooth aangegeven dat het me wel een goed idee leek al Sara haar troep ook even ging opruimen. Nja die was in vijf minuten klaar en nog tevreden ook. Na een paar suggesties is het nog wat netter geworden, en ik ben hier nu echt heel blij mee! :D woehoee.. Ook wil ik nog even vertellen; MN BOX IS AANGEKOMEN!! Dit is echt een enorme opluchting, aaangezien ik niet slim had nagedacht over wat er in te doen, maar meer naar gewicht keek, waardoor belangrijke dingen die ik echt nog wel nodig had er dus nog niet waren. maar gelukkig is hij er nu dus :D ik ben echt heel blij :) Ik denk dat we vanavond maar weer een dvdtje gaan kijken.. hahaa ;p miss dat er nog iemand blijft slapen, aangezien ze dus waarschijnlijk morgen weer komen,, maar we zullen zien ;) Soms als ik moe ben (ook als ik niet moe ben trouwens ;p ), en niemand praat een tijdje, en ineens gaat iemand tegen me praten in het engels. Denk ik bij mezelf zo van; wtf ga gewoon normaal nederlands praten ;p haha.. en dan een kwart seconde later is het van; onee dat kunnen ze niet ;p hahaa. echt heel grappig.. Of als we dan een film kijken er der is iets vies te zien ofzoo, en je wil iets zeggen als ieell.. dan zeg je zo van; gatverdamme! ;p hahaa.. en niemand vat dat natuurlijk dus das ook we leuk.. ;p dat gaat gewoon per ongeluk omdat je dr niet over nadenkt wanneer je zoiets zegt ;p.. Ook heel grappig is dat als Ludwig zit gedouched heeft hij zn haar fohnt.. ;p haha.. ik lachte me dood toen ik dat voor de eerste keer zag.. ;p ik vond het zoo grappig.. mja het is altijd beter dan stijlen of krullen .. hahaa :) Nu ga ik maar verder chillen denk ik xD hahaa ;p Ik heb al een filmpje gemaakt van het huis, maar hij speelt in schokken en heel traag af,, dus ik moet nog even gaan kijken hoe ik dat gaa doen ;)





xxx liefss

4 opmerkingen:

  1. En weer ben ik de eerste! Yessssss :D
    Hoeveel dvd's kijk jij daar wel niet joh ;p haha! En hoevaak val jij wel niet in slaap ;p
    Maar daar heb je nu ook lekker de tijd voor!
    Echt beter dat je box is aangekomen. Las een keer dat je bikini daar ook in zat :p Wel fijn dat je die nu met de hitte hebt! Is er ook een zwembad ofzo in de buurt? Waar je even af kan koelen ofzo? Ik heb Ludwig even gespot op facebook :p Hij ziet er ook wel erg schattig uit, haha! Heb je al foto's van het huis enzo? Ben echt benieuwd hoe het eruit ziet:D
    Hier regent het weer as usual.. Over 2 weken zit ik in Portugal, heb daar echt zoooo'n zin in. Lekker het zonnetje opzoeken:p
    Tot snell!
    Lieeefs xx

    ps; ik vind die citaten die je de hele tijd gebruikt echt tof! Hoe kom je er de hele tijd op? En ik vind het ook tof dat je nu zoveel schrijft;p
    Hoooooooooi! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Syl,, jaa ben bezig met filmpje van het huis,, maar als dat niet luks post ik gewoon foto's ;) zwembad is niet heel ver weg,, in pawnee city :) we zijn er maandag al geweest, was leuk ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En weer ben ik de tweede!!!!
    Volgens mij begin jij van al dat chillen behoorlijk lui te worden jongedame. Je chilt er wat op los de laatste week. Maar dat is natuurlijk de "tactiek". Ja, je bruist straks van energie wanneer je aan je Highschool avontuur gaat beginnen. ;p Lieve schat neem het er nog maar lekker van, straks krijg je het druk genoeg met vrienden maken, school, uitjes met EF of je matties. Dikke kus van je moeder ^3 (ehum werken die tekens nu ook, volgens mij niet hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ mama,, ik heb geen andere keus aangezien we nergens heen kunnen (a) ;p
    en je doet het tekentje verkeerd het is <3 en nee ze werken hier niet ;p
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy