''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

dinsdag 23 augustus 2011

''Cause baby you're a firework! Come on let your colors burst! Make 'em go; oh, oh, oh! As you shoot across the sky!''

Hier zit ik dan alweer (a) eventjes een updateje van mn weekend.. ;D
Ik was eigenlijk van plan om hem op mn NET ONTVANGEN MACBOOK PRO te doen! Maar ik ben er nog niet helemaal achter hoe alles werkt etc. dus dat doen we een volgend keertje wel.. ;D Jawel je hoorde het goed; macbook pro.. ;D iedereen van school heeft er een ontvangen, het is de bedoeling dat je het gebruikt voor school etc. maar we weten wel beter natuurlijk.. ;p haha.. nee even serieus ^^ ze kunnen alles checken wat je doet, dus niet tot diep in de nacht mee bezig zijn want das niet de bedoeling.. Verder was mn weekend toppie.. Zoals ik al had vermeld gingen we dus bowlen. Daarvoor zijn we naar een bar geweest, gewoon om daar wat te eten. Het was echt zo'n typische amerikaanse bar die je in films ziet, echt heel leuk om te zien. Welgeteld 35 tv's ofzoiets aan de muur, waarvan een een beamer scherm met allemaal sport. Baseball en football voornamelijk.. Echt leuk om eens in zo'n bar te zijn. We gingen trouwens bowlen met Jake (zoon Joyce) en zijn vriendin, Laurence (zoon Joyce) en zijn partner, de moeder van Jake's vriendin, Joyce, Ludwig en ik. Sara ging niet mee want die ging naar een vriendin ofzo. Na het eten zijn we gaan bowlen, was ook heel leuk natuurlijk.. ;D Volgende ochtend weer vroeg 't bedje uit want we gingen naar de kerk. We als in Sara, Joyce en ik want Ludwig was te lui om uit zn bed te komen ^^ Het was een Katholieke kerk. Eerste keer voor mij om in een katholieke kerk te zijn in Amerika want die andere twee waren dat niet. Hier herkende ik weer mn leventje van thuis; ongeveer vergelijkbare grootte van de kerk, beelden aan de muur, de kruisweg van Jezus in schilderij/beelden aan de muur, zitbanken zonder kussens, ACHT misdienaars, een pastor, een lector, en nog iemand, naar voren moeten lopen voor je communnie ipv dat hij gebracht word/helemaal niet krijgt, en al de herkende bare dingetjes. Vond ik wel weer even prettig trouwens, de pastor is een redelijk jonge man, en heel uitbundig wat ook wel leuk was om te zien. De communnie mag je niet aanraken btw, hij word in je mond gestopt. Was wel even raar voor mij, maar oke,, daar kan je wel aan wennen natuurlijk.. Verschil was wel dat de leeftijd van de jongste aanwezige rond de 1 jaar oud was, en daar niet een van was, maar veel meer, en de gemiddelde leeftijd rond de 40 was, schat ik zo. Dat kunnen wij in NL niet zeggen, of wel?! (a) Na de kerk weer naar huis. Ludwig was, gelukkig voor hem ;p want anders zwaaide er wat, wakker.. ;p Vervolgens belde een zus van Joyce op, want die wilde langs komen met haar man, heel gezellig. Zij aten mee, na het eten tomaten halen bij de buren, ook leukk. Verder 's middags niet zoveel gedaan. Beetje huiswerk gemaakt ^^ en wat tv gekeken. Vervolgens vandaag weer naar school gegaan was wel relaxed. Wiskunde is toch nog wel een van de moeilijkere vakken, met al die termen enzo. Ook nog een toetsje van engels gehad. Het was een of andere vaag middeleeuws poezie verhaal echt heel moeilijk om te begrijpen. Maar jah het is dan ook college level en british literature dus makkelijk word het sowieso niet. Gelukkig is er dan altijd nog de vertrouwde buurman die het wel begrijp, bij wie je dan eventjes kunt kijken als je het zelf niet weet (a) Maar we weten allemaal dat Romy zulke dingen nooit zal doen ^^ (a) Verder was volleyball ook wel weer leukk. ;D We moesten op de foto voor een aantal kranten. En met oefen partijtjes/dingetjes is het leuk als je meteen in het veld kunt staan, ipv aan de kant! Verder weer laat thuis natuurlijk, eventjes eten, douchen en een blogje schrijven.. ;p Ik ga zo maar weer aan de slag met mn macbook pro, en we'll see what the week brings.. Morgen heb ik nog een kick-off party van football/volleyball, dus word ook wel gezellig.. ;D Ook ontvingen Ludwig en ik via de post vandaag nog post van EF, in de envelop zat ook een t-shirt, het is natuurlijk weer veel te groot maar toch leuk dat ze zulke dingetjes doen (denk ik ;p ), op het t-shirt staat; livin' the dream. Wel grapig,, Verder wil ik graag afsluiten met; HAPPY BIRTHDAY MOMMY!! (L) maak er een top dag van! Volgend jaar ben ik er wel natuurlijk, en gaan we keihard feesten! Het is hier nog niet de 23e maar bij jullie wel geloof ik, dus vandaar ;D Je hebt mn kaartje al gekregen, koester die maar in je hart ;p haha.. Laterss


xxx liefss.. miss u guys! (L)

3 opmerkingen:

  1. Romy ook jij in de eerste lpaats gefeliciteerd met je (Sara)je moeder.je hebt het toch wel druk je dagen en de weekenden zijn goed ingepland.hoe gaat het met je spaans senorita heb je al les gehad?wij zijn elke keer benieuwd van wat heeft ze nu weer beleeft.deze belevenissen nemen ze je niet meer af.prettige dag en tot de volgende keer.groeten van ons vanuit brabant henk en agatha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieverd,

    Toen ik vanochtend wakker werd en uit het raam keek, keek ik tegen een mega grote Sarah (opgeblaasde pop) aan. Haha, de hele regio weet nu ook dat de vijftig jaar hebt bereikt. Heel leuk idee van je vader, broer en zus. Misschien dat jij ook in het complot zat! Verder vandaag de beide oma's gehad, Mia (nicht) en haar man Gerard uit Oldemarkt kwamen nog spontaan. Heel veel telefoontjes gehad en leuke kaartjes ontvangen. Kortom een relaxe verjaardag. Maar de dag is nog niet om dus weet je nooit wat je nog spontaan kan verwachten. Volgend jaar gaan we het gezellig met z'n allen nog een keer overdoen. Dit jaar hebben we er niet zoveel aandacht aanbesteed omdat we dit tijdens ons huwelijksfeest ook al min of meer gedaan hadden.
    Lieve schat maak er weer een goede week van. Ik drink vandaag nog wel een wijntje op mijn 50e geboortedag. Haha,Ik volg je raad op. MET MATE!!!

    I love you!!

    Love from your mommy (big hug and kiss)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zat niet in het complot hoor (a) haha,, maar mijn kaartje was wel de beste hea? ;p met mn spaans gaat het wel redelijk, ik suck er wel in, maar hij vind het niet zo erg dus das wel okee.. (a)

    xx Romy

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy