''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

vrijdag 26 augustus 2011

''Drench yourself in words unspoken, live your life with arms wide open. Today is where your book begins, the rest is still unwritten...''

De week is nog niet helemaal voorbij maar ik wil toch graag even updaten (a)
Afgelopen week is wel lekker gegaan.. Volleyball ging wel goed en op school ging ook alles wel relaxed.. begin steeds meer matties te maken, en het is niet meer zo spannend ofzo als in het begin.. Leraren ken ik al wat beter dus ook wel fijn.. Vandaag hadden we de volleyball scrimmage, zegmaar een oefenpartijtje tegen je eigen team waarbij ouders aanwezig zijn om het seizoen in te luiden. Het was wel leuk, en volgens mij speelde ik wel goed. Ik heb het Varsity team gehaald,, ook wel relaxed.. ;D Je hebt Junior High (voor de jongen kinderen die nog niet in high school zitten), JV (= junior varsity, wat oudere/slechtere mensjes) en Varsity (de bestenn.. ;D ) dus wel blij met dat, aangezien ik dan niet opgescheept zit met prutsers waar je je dood aan ergert, ik hoop alleen niet dat ze dat van mij denken ;p haha.. vast niet, anders zat ik er niet.. ;D Ik heb de afgelopen paar dagen trouwens met mn pols ingetaped gespeeld, want van het vele volleyballen begon me pols dus weer pijn te doen. blijkbaar is die nog steeds gevoelig na die operatie, want het is echt die plek en spier die erom heen zit die pijn doet. Ook maar paar dagen 'geiced'' het gaat nu wel weer goed geloof ik, dus wel chill dat.. ;D Verder is het grappig om ook even te melden dat de meeste leraren hier gewoon een persoonlijke koelkast in hun lokaal hebben ;p haha,, Met allemaal frisdrank als Mt. Due (7up) en gatorade enzoo.. ;p haha,, en ze zijn ook wel aardig want als je dorst hebt mag je bij de meesten ook wel eens wat hebben.. ;D Morgen is de eerste officiele footballgame van het seizoen.. de boys spelen uit in Waco, NE om precies te zijn.. het is een kleine twee uurtjes rijden geloof ik. De jongens zijn eerder uit om daar heen te gaan, maar Romy niet natuurlijk want die heeft gewoon volleyball practice.. ;p ik geloof wel dat we iets eerder wegmogen omdat we het anders nooit kunnen redden qua tijd. Aangezien Ludwig met de boys in de bus eerder daar heen gaat, en wij met de auto gaan betekent dit dat Romy rijden mag ;D yay.. Excitement.. ;D Omdat het laat word hebben we besloten om daarna maar weer te crashen in Lincoln bij Carolyn.. Word wel gezellig.. Ik weet niet hoelang we daar zaterdags blijven, Ludwig en ik hebben nogal veel huiswerk ^^ en dan zondag ochtend weer naar de kerk.. Het is echt mega stom, ik heb dus een leraar voor drie verschillende vakken; geography, history en economics en aangezien je normaal maar een les hebt van hem per jaar planned hij alle toetsen op dezelfde dag. dus wie heeft dinsdag drie toetsen? ja hoor, Romy. Dat worden denk ik 200 engelse begrippen leren.. ik heb dr zoo geen zin in.. ;s Mn weekend zit dus wel weer vol.. ;s Ik heb morgen trouwens mn eerste Spaans toets.. ;p haha Wish me luck.. Het is gewoon vocabulaire dus het komt vastwel goed.. ;D Verder ook weer eventjes een speech houden morgen. Topic? Spongebob Squarepants (a) ;p haha.. Ook is het me gelukt om Angry Birds op mn mac book te krijgen,, ook mooi meegenomen :) Mn volleyball shirt nummer is 16.. Ook leuk om te weten.. Verder stinkt de hele weg na de lockerrooms naar zweet aangezien de jongens nooit hun kleren wassen.. Echt niet normaal dat.. ;s Ook hebben de lokalen hier van die typische amerikaanse stoelen, waarvan je stoel dus aan je tafel vastzit.. Alleen ze hebben normale tafels en stoelen besteld, omdat ze het toch blijkbaar niet zo handig meer vinden en omdat normale tafels meer ruimte hebben. Ook hebben veel lokalen geen ramen hier, wat ook wel apart is.. Maar daar kan je wel mee leven natuurlijk.. ;D O ik was vergeten te melden; zondag heb ik ook nog een birthday dinner @ Rachel's house,, de vriendin van Jake, want die is dan dus jarig.. Ook heeft Joyce voor mij en ludwig nutella gekocht.. ;D hahaah.. ook lekker natuurlijk, maar het is zelfs zo dat ze twee heeft gekocht, Ludwig en ik hebben onze persoonlijke pot aangezien de vorige pot nogal snel op  ging en we beide zeiden dat we niet wisten hoe het kwam en zeiden dat de ander alles had gegeten.. ;p haha.. Ik denk dat volgende update weer eind van het weekend/begin nieuwe week word, aangezien het dus redelijk volgeplanned is weer.. :) Laterss


xxx Liefss (L)

6 opmerkingen:

  1. Yesss, eindelijk de eerste!!!!!

    O my God, wat heb jij het lekker druk de komende dagen. Ik begrijp dat je het leren ff tussen alle bezigheden en tripjes doet:)
    Ik geniet elke keer weer van je verhalen. Het is hier nu vrijdagochtend en heb je laptop dus even opgestart omdt ik zo nieuwsgierig was of je weer een verhaal had getypt. HA, EN NIEMAND IS ME DEZE KEER LEKKER VOOR GEWEEST OM TE REAGEREN. Wat goed van je dat je bij het dreamteam zit van de Volleybal. Is dit dan de selectie zoals wij dit hier noemen? Goed dat je aangeeft dat je weer last hebt van je pols. Zorg er goed voor! Zet hem op met je toetsen en maak er een gezellig weekend van. Niet te hard scheuren op de prairie. Is het trouwens nog zo warm bij jullie? Hier is het een snert zomer wat het weer betreft. We skypen binnenkort snel weer. Zal wel volgend weekend worden omdat je het zo druk hebt. Geef niks hoor. Doeiiiiii
    Kussssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier is nr 2 jij hebt inderdaad een vol gepland weekend en ja zoals je moeder zegt het is hier pet weer ook in brabant waar wij momenteel zijn.wij gaan zaterdagnacht naar huis dan is het rustig op de weg.ik wist niet dat jij zo dol op nutella was.ben jij ook een chocolade freak net zoals Freddy.je hebt ook weer heel wat verteld ,elke keer kijk ik even heeft ze weer wat geschreven dit keer dus ik hoop dat je dat wat vol houd dan blijven we op de hoogte,van je ervaringen. een goed weekend we denken aan je de groeten van henk en agatha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha,, jaa dat is zegmaar de selectie ^^
    verder; jaa het is hier nu nog steeds super warm..
    vorige week viel het wel weer mee,, maar nu is het echt weer ontiegelijk warm.. ;D het is wel tof..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag lieve Romy,

    Ben helemaal vergeten te vermelden dat ik je prachtige kaart met veel humor 2 weken geleden al heb ontvangen. Uhhh,die volslanke dame op de voorkant van de kaart mag wel eens aan de lijn gaan doen. Haha, je heb toen ik de kaart heb ontvangen mijn dag vrolijk gemaakt hoor. ik heb van je woorden:) genoten. Je kan het allemaal mooi vertellen jongedame. Hoop dat je cijfers ook mooi mogen zijn. Ik citeer en je moeder tikt dit berichtje even. Blijf zo heerlijk positief genieten. Ik denk aan je. Je mooie bloemstukje kijk elke dag tegen aan. O ja, en buurvrouw Nely is vorige week weer opgenomen in het ziekenhuis. Inmiddels is ze al voor revalidatie naar Lindestede gegaan. Ze heeft een hersenbloeding gehad. Haar zicht uit haar ene oog is gedeeltelijk verdwenen. Verder gaat het met mij goed. Ik mag niet klagen. Ik kan nog lekker eten en vermaak mij prima. En jij dus ook. Jij hoeft je ook niet te vervelen. Lieve Romy, pasgoed op jezelf!!!

    Dikke kus enne....tot de pr.......tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heey Romy heb jij daar ook last van die hevige orkaan of gaat dat aan jou voorbij?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey omaa ;D
    haha,, leuk dat je mn kaartje leuk vondd.. ;D wat erg voor Nely, ik hoop dat het snel beter met haar gaat, gelukkig is met jou alles oke, daar ben ik blij om :D we moeten snel eens skypen :) Ik zal goed op mezelf passen, jij ook he. ;o :D

    ik heb geen last van de orkaan, we hebben wel soms hevige onweersbuien maar niet echt dat huizen kapot zijn ofzo.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy