''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

zaterdag 20 augustus 2011

''Thank god the week is done, I feel like a zombie gone back back to life!''


Het is nu zaterdag.. ^^ eindelijk eventjes niet om zes uur opstaan ;D donderdag en vrijdag waren goede dagen, de lessen gingen wel lekker en volleyball gaat steeds beter. Ga nu al meer om met nieuwe matties enzo dus het is heel gezellig. Spaans is ook oke.. ;p Ik moest gister een speech houden voor Speech & Drama, ging ook wel goed. Ik heb een A.. ;) je moest er gewoon voor zorgen dat je binnen een bepaalde tijd bleef en was je er buiten dan had je een F. Het is me ook opgevallen dat de school echt heel veel soorten schoolshirts heeft. Er is geen dag geweest dat niet meer dan twee mensen een Lewiston School shirt aan hebben. Of het is gewoon van de school, of het is van het football team, of van het volleyball team of het basketball team of track.. etc. etc.  Het zijn wel leuke shirts dus grappig om te zien. Verder zijn ''low-cut'' shirts hier ook populair. Ze hebben ze aan met sporten, het zijn zegmaar shirts waarvan ze de mouwen afknippen en dan het armgat doorknippen tot zo goed als onderaan het shirt. je hebt dus twee mega grote gaten in je shirt. Eerst hadden ze heel veel aan, maar nu zijn ze niet echt meer toegestaan tenzijn de ''low-cuts'' niet low zijn ;p hahah.. dit omdat je natuurlijk gewoon de hele bh kan zien.. Verder doe ik het geloof ik wel goed met volleyball, ik zal even citeren wat mn coach zei; ''You make me smile!''  Dus, das wel relaxed :) Verder met Athletic training gewicht heffen, wel zwaar. Je moet bijvoorbeeld de squad doen, dat is met zo'n groot gewicht op je nek door je knieen. en die leraar is echt zo'n drammer, elke keer als je weer wat een pushed is het; so how easy was that? ;p naja,, Romy laat zich natuurlijk niet kennen, wat geleden heeft tot elke stap met pijn zettend, traplopen geen pretje meer is;p haha.. maar dat gaat wel over.. :) Verder zijn de volleyball trainingen ook redelijk zwaar vergeleken met trainingen in NL. We zijn ook gewoon aan het gewichtheffen tijdens de training. Ze hebben zo'n hele sportschool in de school zegmaar, dus ik heb eigenlijk een gratis abbonnementje hier ;p haha... Verder kom je als je door de gangen loopt elke dag een stuk of drie mensen tegen met een zak ijs. De een kreeg hier een beuk met football, de ander heeft een spier verrekt met volleyball.. wel grappig om te zien.. ;p Ze zijn hier echt serieus met trainingen en verzorging van spieren etc. Het is wel goed en leuk om  mee te maken. Je hebt ook echt zo'n teamspirit enzo dus das leukk.. :) Verder heeft Ludwig gister van de acht vakken die die gekozen had er vijf gewijzigd ;p hahaha.. Ik vond het wel grappig,, we hebben nu ook meer lessen samen. Hij zat ook in het koor, maar is die ook mee gestopt.. ;p Ook hebben de lokale van die traditionele amerikaanse tafel/stoeltjes ook heel leuk om te zien.. Maar ik geloof dat ze tafels en gewone stoelen hebben besteld omdat het blijkbaar niet zo handig is.. De schoollunches zijn verder wel te eten, alhoewel niet alles even lekker/gezond is.. Ook zijn de boeken echt niet normaal zwaar, als je twee boeken in je tas hebt is het vergelijkbaar met zeven boeken in NL ofzo.. echt niet gezond.. Verder hebben we gister een bootcamp gehad voor de schoollaptops, deze krijgen we maandag en iedereen was verplicht om eerst een bijeenkomst er van bij te wonen. Gister was ook de football scrimage, dat is zegmaar voor de ouders en kids van school. Het football team gaat dan tegen elkaar, om zichzelf te showen. Het volleyball team had gewoon training van twee uur, en wij konden dus de laatste tien minuten zien ofzo.. ;p wantja; je doet hier volleyball hoor, onze main focus is volleyball. Als je de footballcoach vraagt of de jongens eerder weg mogen bij hun training voor de volleyball scrimage dan lacht hij je keihard uit hoor.. ;p Volleyball! haha.. echt heel leukk,, Ludwig had dus die scrimage en hij was niet mega enthousiast.. ;p We zullen zien wat hij van de eerste wedstrijd volgende week vind. Mijn scrimage is aanstaande donderdag. Maandag komen er mensen van de krant om foto's te maken van ons team. En over twee weken is ons eerste toernooi. Verder is een italiaan die ook football doet altijd de klos en heeft al allemaal pijntjes.. ;p hij vind het ook niet zo leuk geloof ik. ; haha. en de twee duitse exchange students die football deden,, die meisjes vinden het geloof ik toch niet zo leuk.. haha ;p Een van hun had gister ook haar speech en die ging over; My worst day ever. wat de voorgaande dag was omdat ze door de grootste speler van het football team keihard getackeld was.. ;p haha.. Verder zijn de mensen hier echt heel aardig en leuk, de onderwerpen met de speeches waren ook echt grappig. ''Hoe je een vogel van de letter A maakt'', '' Waarom track geweldig is'', ''Waarom track de domste sport ooit is'', etc. etc. echt leukk.. Verder heb je hier ook niet echt groepjes op school omdat er al zo weinig mensen zijn, dus dat is oook wel leuk opzich. Aan de andere kant; als er iemand bij is die je niet mag zit je dr wel mee opgescheept natuurlijk.. Verder is het vandaag schoonmaakdag ;p waarschijnlijk gaan we vanavond bowlen, ik weet niet wat we morgen gaan doen.. ;) Tot later!

 
 xxxx liefss.. ily (K)

4 opmerkingen:

  1. Nice story.. wel grappig ook dat die Ludwig gewoon bijna z'n hele rooster heeft omgegooit.. Vind het nog steeds super om je verhaaltjes te lezen siss.. ik bedoel, wat heb ik nu beter te doen. ik moet nu een hele week binnen blijven zo na de operatie... toen ik daar woensdagochtend om 20 voor 8 was, heb ik eerst een hele tijd moeten wachten.. en rond een uur of 9 werd ik voorbereid op de operatie. dat wil zeggen dat ze alles nagingen, ik een infuus kreeg en mn bloeddruk werd opgemeten.. uiteindelijk mocht ik op de operatietafel klimmen, nicee!!:P naja,, na weer 20 min wachten werd ik naar de OK gebracht. Daar eventjes gezellig gepraat met die mensen:P men er stonden wel een stuk of 7/8 mensen om me heen, die arts, assistenten, anestecisten en ga zo maar door:P toen kreeg ik via dat infuus die narcose, men dat voelde raar:O vet borrelend gevoel ineens, alsof ik misselijk werd:O en toen kreeg ik eerst ook nog eens een beademingskapje over me heen, kreeg het er even benauwd van:O naja en toen werd ik weer wakker:P ik gelijk weer de grootste gesprekken natuurlijk:P haha op die uitslaapkamer dan hea.. uiteindelijk weer naar mn 'zaal' gebracht.. en wat kon ik praten en doen! had ik niet verwacht:O wel wat jammer was dat ik die nacht met een kotsende jongen op de kamer lag:P vrij weinig slaap gehad, en ik had rekening te houden met dat infuus:P want ja, dat bungeld ook maar wat aan je hand:P anyway, de volgende dag mocht ik om kwartvoor 10 naar huis bellen, sochtends dan, dat ik weer naar huis mocht,, jeej!:P en sinds dien gaat ie niet zo goed:P best wel pijn, kan niets eten en aangezien de weegschaal niet liegt, toch best wat afgevallen:P haha maar goed, nu krijg ik er gelukkig al wel weer wat doorheen.. maar ja, ik moet maar binnen zitten:P beetje boring(A) ik overleef het wel, over het algemeen is het me wel meegevallen:)

    maar goed, geniet van je weekend, veel plezier met bowlen, en alvast succes met de komende drukke lange schoolweek(A) we'll keep in touch girl:D

    Dikke kuss!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Romy, leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat. Waar heb jij je speech eigenlijk over gedaan??
    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Joyce,, hopelijk gaat het snel wat beter.. ;D beterschap (a) het komt goedd ;D

    @ Erna,, mn speech ging over mn favoriete kleur ^^ ;p haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je eerste A is binnen. Romy is een "bikkel". Leuke positieve ervaringen heb je geschreven over je eerste schoolweek. Fijn dat ondanks alle pijntjes alles goed verloopt. Het is allemaal wennen en kost nu eenmaal veel energie. Het komt wel goed schatje, haha ken je deze uitspraak nog? We hebbe gisteravond veel even heerlijk geskypt en ik mocht je goed gespierde lichaam (ehum je enorme sixpack) even bewonderen voor de camera. Wauhh, en dat komt allemaal van één weekje gewichtheffen??? Ik ben echt onder de indruk hoor. Ik geloof dat het tijd wordt dat ik in de sportschool ook maar eens zo'n training moet volgen. Wat heb ik verder nog te melden: Het gaat hier goed met iedereen. De meeste families zijn weer terug vzn vakantie. Nog twee weken en het schooljaar gaat weer van start. Blijf genieten!!!!
    O ja, en we hopen op een wonder: Wanneer lukt het eens de foto's te laten zien. Grrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy