''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

zaterdag 6 augustus 2011

''I've got the magic in me, everytime I touch that track it turns into gold. Everybody knows I've got the magic in me!''

Dus ik ben nu aan het schrijven terwijl er een schreeuwende en gillende Sara door het huis loopt, en Ludwig haar loopt te pesten. Het probleem? Sara was aan het guitar heroo en, ik was onder de douche, Ludwig aan het pitten. En vervolgens schreeuwt onze held op sokken Sara het huis bij elkaar. Hmm,, er zijn muizen.. ;s eigenlijk bestwel ranzig en goor dat die hier zijn, en zij is blijkbaar schijtsbenauwd voor hun. Ludwig en ik hebben ze beide niet gezien, ondanks dat wij degene zijn die ze maar eventjes moeten pakken. Met nadruk op Ludwig aangezien ik hier dus rustig met mn voeten op de grond aan het typen ben.. ;p haha.. Joyce komt met een uurtje thuis want die moest alleen vanochtend ff werken. Vanmiddag hebben we plannen alleen ik ben vergeten wat ze zijn, dus daar kom ik straks wel achter.. ;p Verder heb ik lekker geslapen,, ;p voor bedtijd nog maar ff weer een filmpje gekeken, (Funny People) hij duurde mega lang en was best saai dus gaa niet kijken ;o ;p toen Joyce en Sara thuis waren wat gegeten en toen gingen we de buurtjes bezoeken.. Het was nogal een rit maar deze keer interessanter dan normaal aangezien voordat we instapten Joyce vroeg wie het oudst was, waarop ik antwoord dat ik dat was, aangezien Ludwig in juli zestien was geworden en ze zijn nou doe je ding en stapte in bij de bijrijdersstoel. Wat dus betekende dat formule een botsautocoureur Romy aan het stuur ging. :D Yay,, hahaa.. Het was echt supertof, ze rijden hier allemaal in automaten dus het leek ook wel op botsautorijden, alleen moet je niet het gaspedaal vol indrukken, en als je wil remmen ook niet de rem.. ;p Het ging goed, Ludwig en ik gingen om ste beurten, we hebben niks geraakt. We mochten van Joyce rijden omdat het nu gewoon op de country road was, zegmaar en niet op de snelweg. Snelweg is hier naar mijn mening trouwens zegmaar de weg van de blesse naar steggerda.. ;p want je hebt maar een rijbaan, en je komt nooit iemand tegen ;p Verder de country roads komt ook ongeveer daarop neer alleen dan onverhard. We zijn in de hele rit ook wel nul tegenliggers tegen gekomen. En het was nogal een stukkie rijden aangezien iedereen hier ver van elkaar woont. Naja rijden ging goed, en ik wil het graag nog vaker doen. Als dat mag (Papa, Mama ? (a) ) . ;p Ehmm,, ik denk dat ik nu Ludwig maar moet helpen met het zoeken naar de muisjes,   *word vervolgd...*

  

xxx (K) 

6 opmerkingen:

  1. Heeey romy!!

    dus je zit al achter het stuur!! Super!! Hopelijk heb je het naar je zin :)


    Xxxx Moniek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kleine snelheidsmaniak!!!
    Lekker in het Wilde Westen aan het toeren he!!
    Ik zie het voor me hoe jij hebt genoten achter het stuur. Een grappig verhaal heb je geschreven en ik dacht dat Sara wel eens vaker thuis een muis heeft gezien. Haha, wat een lol zullen Ludwig en jij hebben gehad. Fijn om te lezen dat je je naar je zin hebt in huize Scholl. Hostmom Joyce is a.s. dinsdag 9 augustus jarig. Heb je al een kadootje voor haar geregeld?

    Ik blijf maar benieuwd naar je foto's!!!!!!
    Wij willen foto's zien!!!

    XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey autoracer ik zie het gezicht al voor mij een bigsmile en een hoog rode kleur.maar wat zul je genoten hebben nog geen 18 en dan toch nog rijden. ik moet er niet aan denken dat hier muizen zouden rondlopen ik ging ook hard stampen om ze weg te jagen.Volgens mij kijken jullie veel films is goed voor je engelse taal.je hebt daar niet gauw last van burengerucht dat is wel makkelijk.nou meid heel veel plezier daar en een goed weekend.De groeten van Henk en Agatha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kom net met Peter bij het voetballen van Heerenveen vandaan. 2-2 tegen NEC maar ik vind dat Heerenveen het aardig heeft weggegeven. 10 min. voor tijd was het nog 2-0.
    Of je vaker mag autorijden? Als je in het tempo rijdt waarin jij schrijft heb je binnen de korte keren ook al een vliegbrevet. We hebben het er nog wel over. PAPA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Romy oma vertelt mij nu wat ze wil zeggen en dan typ ik het naar jou.vandaag ben ik biij agatha en henk henk heeft mij vanmorgen opgehaalt,en hier kom ik de fotos van jou en het schrijven te zien.en lees dat je het wel naar je zin hebt.en dat je al veel hebt beleeft daar.hou je er ook een dagboek opna? verder vele groeten van oma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ oma; ja ik heb het erg leuk hier, ik houd naast dit nog niet echt een dagboek bij omdat haast alles wat ik te melden heb hier al in staat. misschien dat ik er nog wel mee ga beginnen maar ik weet het nog niet :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy