''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

woensdag 3 augustus 2011

''Comparisons are easily done once you've had a taste of perfection...''

Gister hebben Ludwig en ik zoals verwacht niet zoveel gedaan.. ;p we hebben wat gegeten,, beetje gecomputerdd en verder guitar hero gespeeld ;p .. Ik had de post nog even gehaald,, en toen zag ik dat de vuilnisbak vol zat dus toen kwam ik op het idee om die maar in de container te gooien. Dus ik zeg tegen Ludwig van; hee ik ga ff een container zoeken hoor ;p Dus ik dat erf over lopen maar nee hoor nergens een container te vinden.. Dus wij bedachten om dan maar te wachten tot ze terug kwamen en het ze dan te vragen. Zij komen terug en vertellen ons vervolgens dat er niet zoiets is als de gemeente die je vuilnis haalt, maar dat ze het gewoon verbranden ;o dus wij zeggen,, hmm dat is niet zo goed voor het milieu of wel? dus zij zeggen; nee maar dat maakt hier niemand wat uit, iedereen doet het.. ;p haha.. dus weer wat geleerd ;p Verder hadden wij voordat ze terug kwamen onze cadeau's uitgestald op tafel, en die hebben ze na het eten uitgepakt.. Ze waren er heel blij mee, dus das wel tof ;D Verder hebben we na het eten spelletjes gespeeld.. beetje UNO en SCRABBLE maar voor scrabble is toch wel lastig in het engels,, Toen ging Joyce ook maar op bed en hebben wij weer ge guitar heroot ;p hahaha.. Toen verveelden we ons weer zegmaar en ging Sara douchen, dus besloten wij om maar eens uit te vogelen hoe de dvd speler werkt en gingen we Toy Story 2 kijken.. Het was opzich wel tof, maar ik lag al weer uitgeput in een uber chille stoel dus ik heb hem niet afgekeken en ben maar gaan slapen. Tis op zich wel relaxed want ik slaap hier heel snel. Zij gingen volgensmij na de film slapen en ik heb hun dus niet horen lopen ofzo terwijl Ludwig door mn kamer heen moet lopen om in de zijne te komen en Sara in dezelfde kamer als mij slaapt.. Dus das wel chill. ;D Verder zijn Joyce en Sara vandaag weer foetsie dus we gaan weer wat niksen.. ;p Het is hier nog steeds niet uit te houden warm maar gelukkig hebben ze ventilators :D Ik heb ook foto's geplaatst op internet, dit zijn de links;


https://picasaweb.google.com/109637675058220932368/Baseballgame?authkey=Gv1sRgCKqa6fbjrcq9Bw#   Baseballgame

https://picasaweb.google.com/109637675058220932368/Beach?authkey=Gv1sRgCMqD1bm09fjkOADe Beach

https://picasaweb.google.com/109637675058220932368/Boston?authkey=Gv1sRgCIrNqdnbn8q6QgBoston

https://picasaweb.google.com/109637675058220932368/BenJerryS?authkey=Gv1sRgCJDU_93WxqG_ag#   Ben & Jerry's

https://picasaweb.google.com/109637675058220932368/HeenreisNaarBoston?authkey=Gv1sRgCJmK6N-Vm-LbxAE#   Heenreis van Schiphol naar Boston

https://picasaweb.google.com/109637675058220932368/Campus?authkey=Gv1sRgCMvbn7zE7f6HBA#   De Campus


Deze foto's heb ik mede dankzij facebook kunnen bemachtigen.. Jammer genoeg is het kaartje in mn camera kapot omdat ik die heb geformatteerd.. Nu zegt de pc dat ik dat weer moet doen ofzo, maar dat kan niet. want dan krijg ik van; formatteren kan niet worden voltooid. etc. Dus dat sucks.. Mn mobiel microSD kaartje kan er ook in, maar daar kunnen veel minder foto's op en op het interne geheugen kan ik ook wat maken. Maar ik baal er dus wel ontzettend van dat dat domme kaartje stuk is.. Want achteraf had ik dat dus allemaal niet hoeven doen aangezien ik nu wel foto's heb.. maarjah.. Er was een vrouw op school die veel verstand van dat soort dingen heeft, zeiden Sara en Joyce, dus misschien dat zij mij helpen kan. En anders is het denk ik niet anders ;s ;s We zullen zien.. ;)




xxx hvj

5 opmerkingen:

  1. Yessss ik ben de eerste!!
    Je 'chillt' hem daar nog wel erg goed hè :P
    Zeer belangrijk ook!
    Hier regent het weer.. echt om gek van te worden!
    Wanneer beginnen je lessen eigenlijk? Lijkt me wel fijn voor je om eindelijk wat ritme te krijgen wat betreft school enzo!
    En wat is dat guitar-hero voor spel?:P Is het leeuk? Op de computer? Dan moet ik het natuurlijk ook even downloaden! Verveel me namelijk best wel, haha!
    Ik ga even je foto's checken :D
    Chillse daar nog even! We moeten trouwens snel skypen!
    Lieeeefs je schone zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Sylvana ;p
    15 augustus is de eerste schooldag, en op die dag beginnen de trainingen voor de sporten ook ;)
    guitar hero is een spel voor de playstation.. je hebt dan ipv de normale controllers een guitar.. het is heel leukk :) jaa we moeten snel eens skypen :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Romy, erg leuke foto's. Esther vroeg zich nog af of je Zack & Cody ook in Boston hebt gezien (grapje). Nu nog even lekker chillen voor de school begint, heb je er wat zin in?
    Groetjes Esther, Krista, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. peet oom en tante4 augustus 2011 om 20:14

    heey Romy wij hebben de foto s bekeken erg leuk zo te zien heb je veel plezier en lol.heb je ook een foto van Ludwig dan kunnen we zien hoe hij eruit ziet als je het over hem hebt .de groetjes van je peet tante en peet oom

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha,, ik heb zack en cody niet gezien.. (a) en heb veel zin in school :D

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy