''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

maandag 29 augustus 2011

''If this world makes you crazy, and you’ve taken all you can bear you call me up, because you know I’ll be there..''

Afgelopen vrijdag was de eerste footballgame van het seizoen. De game was in Waco, ongeveer twee uur rijden geloof ik. De jongens waren eerder vrij van school zodat ze zich goed konden voorbereiden ofzoiets geloof ik. maar wij moesten gewoon normale tijd. Vervolgens had ik ook nog volleyball training, maar we waren eerder uit aangezien veel naar de game gingen en we anders nooit op tijd konden zijn. Iedereen was sowieso al te laat, ondanks dat we eerder klaar waren, kun je na gaan hoe laat we anders wel niet waren. Na volleyball snel op school gedouched, en toen gewacht op Joyce en Sara die me ophaalden van school, om vervolgens naar Waco te rijden. We wonnen de football game met 68-6 dus das wel relaxed. Het was echt leuk om mn eerste footballgame te zien maar ik snap totaal niets van het spel. Best wel gek om dat eens mee te maken, want ik weet van best veel sporten hoe ze gaan, maar van football zo goed als niets. Na de football game naar Carolyn gegaan, en daar geslapen. Vervolgens vroeg wakker gemaakt door de kindjes en de hond ^^ Daar wat gechilled, 's middags met hun gezwommen. en 's avonds weer naar huis gereden, waar we daarna nog een film hebben gekeken. Toen geslapen, maar dat ging niet zo goed, ik had vet erge hoofdpijn, echt niet normaal. Waardoor ik zo goed als helemaal niet geslapen heb. Het was de bedoeling dat we zondags naar de kerk gingen maar ik ben niet mee geweest, omdat ik nog steeds knallende hoofdpijn had. 's middags was rachel's verjaardag, na een aantal aspirines ging het redelijk, dus daar naartoe geweest. Ook nog disc golf gespeeld in een park in Beatrice, en 's avonds thuis snel gedouched en gaan slapen. Vervolgens had ik vanochtend weer hoofdpijn en voelde me niet goed, dus ik ben vandaag thuis gebleven. Net nog eventjes met Joyce geskyped, ook heel leukk ;D Word deze week weer druk, donderdag en zaterdag heb ik mn eerste volleyball wedstrijden, verder gaat school gewoon door en moet ik ook even tijd vrij maken om te slapen.. ;p Ik ga zo straks maar eventjes wat huiswerk doen, aangezien er heel wat ligt te wachten..


xxxx.. Liefss (K)(L)

12 opmerkingen:

  1. Hai Romy, balen van de hoofdpijn. Hoe is de temperatuur bij jou daar nu? Hier vind ik het koud, het lijkt al bijna herfst! Gaat het verder goed op school?
    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey Romy wat vervelend dat je je niet goed voelt neem je wel voldoende rust ?of komt het misschien wel van alle indrukken die je nu op doet.ik heb wel door dat als je ergens heen wilt dat je wel einden moet rijden voor je op de plaats van bestemming bent.veel plezier deze week en denk aan je gezondheid en neem je rust. groeten Henk en Agatha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjulliewel.. ;D
    het is hier goed weer :) en ik denk aan mn gezondheidd... ;p :D

    xx Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Romy,

    Je hebt het nogal druk gehad heb ik gelezen. Speelde Ludwig ook mee met de wedstrijd? En hoever is Waco bij jullie vandaan. Wat is het verschil tussen soccer en het voetbal in Nederland? Een goede week op school toegewenst en heb nog meer A's gehaald? Ben toch zo benieuwd naar je cijfer voor je eerste toets van Spaans? haha, jou kennende zal het wel een ..... zijn geworden?!?
    Fijne week nog en je hoeft niet overal op te reageren hoor wanneer je het erg druk hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaa ludwig speelde mee in de game... en soccer en voetbal is hetzelfde ^^ ;p
    op mn eerste spaans toets had ik een A (a) haha.. maar het was wel makkelijk,, :)
    verder nog meer toetsen gehad maar weet nog niet wat ik daar op heb.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een trotse moeder1 september 2011 om 15:42

    Super!!!!!! Ik ben trots op je, en ik hou van je!!! :) :) :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat goeddat je een A hebt gehaald op spaans hopelijk heb je die ook op je andere toetsen ook een A gehaald.wat voor toetsen waren dat en vielen ze mee? en heb je ook weer een druk weekend voor de boeg of ga je chillen .tot de volgende keer groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Buenos días Romy!

    Cómo está usted?

    Finalmente te ha leido cuentos.
    ¿Ha obtenido ya demás cifras para español?
    Mañana empieza la escuela aquí, también tengo que contar que no trabajo más en el hotel. (Lo conto un demás veces). Tenemos que ir rápido skypen!

    zoooooo je wil niet weten hoe lang ik daar mee bezig ben geweest, en waarschijnlijk klopt het ook nog voor geen meter, ach het gaat om het idee (a)
    misschien ben jij inmiddels al wel beter in spaans dan ik, heb de afgelopen week trouwens wel wat spaanse lessen ingehaald aangezien ik er ongeveer 20 achter lag. Leek mij wel even verstandig.
    Maar goed, succes met vertalen hahah.
    Ik mis je hoor Romy!
    Liefs Dagmar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha,,
    het vertalen duurde niet dat lang, het grootste gedeelte was makkelijk te volgen.. ;p maar ja we moeten snel skypen :)
    ik mis jou ook (a) en ben zo trots op je dat je eindelijk iets voor spaans aan het doen bent ;p

    Liefss,, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Romy!
    Ik ga 't lekker niet in het Spaans doen, misschien een volgende keer. Maar ik wil je er in ieder geval op attenderen dat je laatste blog van - MAANDAG 29 AUGUSTUS 2011 - dateert, en het hier nu 7 september is. Maar misschien is dit wel een goed teken; dat je veel leuks te doen hebt, en dus weinig tijd om je blog te updaten.. Oh, men gaat hier nu ook al weer naar school, en je mist eigenlijk niets. Echt niet. School is niet echt boeiend. Dat je dat even weet. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha dankjewel Niels!
    ik was juist van plan om weer wat te plaatsen (a)
    dus eventjes geduld en het staat er weer.. :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, top! Ik zie het al, dus dan ga ik dat nu even lezen. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy