''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

dinsdag 9 augustus 2011

''I'm gonna live forever, I'm gonna learn how to fly!''

Hier zit ik dan alweer, maandagavond half tien. Ik kom net terug van het volleyball feest, zoals je doorhebt hebben we gefeest tot diep in de nacht.. ^^ Het was heel gezellig, leuke mensen ontmoet ook :) Maandag begint school en de eerste volleyballpractice.. ;) Nog zegmaar soort van kaarten gemaakt voor op je locker, zodat de jouwe makkelijk te herkennen is :) Is wel leukk ;D Gisteren nog naar dat zwemfeest geweest voor de exchange students.. Eerst even afwachten hoe het met het weer was maar dat werd beter, en dus om vier uur ipv om twee uur die kant maar op gegaan.. Het was leukk.. :) Vervolgens nog even naar het huis van Rachel, de vriendin van Jake en toen daarna door naar Wilber wat een of ander tsjechisch dorp is. Ze hadden daar een of ander feest, maar wij kwamen er pas aan rond een uur of laat. ;p We waren nog ff bij de mac wezen eten, dus alles was haast al afgelopen. Nog wel mooie tsjechische paarden gezien, ze waren echt lief. Ook was er een verkiezing voor miss chech of zoiets. Daar heen geweest. Mn eerste missverkiezing in amerika en het was saaaaaiii!! Echt niet normaal :O Ik denk dat een normale verkiezing wel leuk zou zijn, maar dit was dus een tsjechische en saaaii!! echt niet normaal, ze hadden van die originele kleren aan en het zag er niet uit. Vervolgens wachten op de uitreiking, na twee en een half uur, en die bleek dus in een ander gebouw te zijn.. ^^ en dus besloten we om er maar niet heen te gaan, dus tijd verspilt.. Joyce vond het wel leuk want blijkbaar komen haar voorouders ofzo uit tsjechie dus vandaar.. ;) Toen we thuiskwamen nog ff filmpje gekeken en toen maar gaan slapen.. Vanochtend lekker uitslapen en vervolgens zijn we richting Beatrice gegaan. Naar het gemeentehuis want Joyce moest haar rijbewijs vernieuwen en Ludwig en ik gingen voor ons Drivers Permit! woehoe,, we moesten een theoretische test afleggen en als je die haalde mag je met iemand die ouder is dan 21 jaar rijden.. :) Je moet minimaal 50 uur hebben gereden wil je daarna je echte rijbewijs halen. Dus Ludwig en ik de test ff doen, en we zijn geslaagd! woehoee ik mag nu dus legaal rijden met iemand die ouder is dan 21 jaar.. Ik had drie fout in de test, Ludwig vier ;) Er waren 25 vragen, me mocht er vijf fout hebben geloof ik.. ;p ik denk dat ik de vragen fout had waarbij je moest antwoorden hoeveel feet afstand je van voertuigen moet hebben, aangezien ik het feet etc nog niet zo goed door heb ;) maargoed ik ben geslaagd en dus blij.. ;D Na dat nog ff naar de bank gegaan voor kaarten voor morgen en overmorgen, voor onze trip ;) We gaan naar World's of fun and Ocean's of fun. Een pretpark en een waterpark in Kansas ;) Word wel mooi duss :D Daarna nog ff naar walmart en toen nog langs school want de eerste football training was vandaag. We waren te laat dus Ludwig kon niet mee doen, maar dat was geen probleem.. :) Daarna snel thuis pannenkoeken gegeten want ik had dat volleyball feest.. We waren wat te laat maar dat was ook geen probleem.. Dus morgenvroeg vertrek naar Kansas City, daar naar een van de twee parken, dan kamperen, volgende dag het andere park. waarschijnlijk weer kamperen en dan volgende dag weer naar huis rijden.. ;) het is iets van drie uur rijden dus valt reuze mee :D Ik geloof dat ik niks vergeten ben te melden ;p haha.. Laterss




xxx liefsss (K)

7 opmerkingen:

  1. I am very proud of you!!!

    Congratulations with your learner's permit.
    So you may drive legal. Wauhhhhhh, lucky and smart girl you are.
    Have fun in Kasas City. I love you

    Your mother.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Romy gefeliciteerd met je theorie ik had toch nog een vraagje wie controleert of je wel 50 uur rij ervaring hebtof dat diegene naast je heeft gezeten?of moet je een logboek bij houden .verder wens ik je een fijne vcakantie tot de volgende keer we horen nog groetjes Agatha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee Romy!

    Wat leuk om je verhaaltjes te lezen :)
    En wat grappig dat je daar nu mag autorijden! Lijkt me wel geinig om te zien, jou achter het stuur haha (a)

    Nou have fun!

    Groetjes Simone (en de rest :p )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Have fun and enjoy your last days off.
    Ik heb lekker nog wat langer vrij!!!
    Mooi dat je je theorie hebt gehaald, maar hier heb je er niks aan:P Jammer dat je geen 18 bent als je terug komt want je hebt nu geen aansluiting, maar ja...
    Have fun!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoezo geen aansluiting?!?
    Bij 17 mag je straks in Nederland beginnen met je autorijlessen en je theorie te volgen.
    Ik vind het een daad van "uitdaging". Er straalt ambitie vanuit!! Bovendien ben je stukker zelfsverzekerder wanneer je hier in Nederland er weer aan begint. Zo, dat wilde ik even kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haaay Romy!
    Ik ben echt jaloers op wat je allemaal doet:p
    Is het daar ook nog steeds zulk lekker weer? Ik ga donderdag lekker de zon opzoeken in Portugal! <3
    Ik word trouwens onwennig :P
    Is al 2 dagen geleden dat je dit verslag hebt geschreven ;) Waar blijft de volgende? Haha.
    Hoe waren je dagen weg?
    Lieeefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Agatha, je moet inderdaad een logboek bij houden,, ;) maar jah dat kan je natuurlijk ook gewoon verzinnen.. (a)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy