''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

vrijdag 5 augustus 2011

''If you ask me how I'm doing, I would say I'm doing just fine...''

Hier ben ik weer.. haha kunnen jullie het nog een beetje bijhouden? al deze dagelijkse berichten.. Ik denk en ik hoop eigenlijk ook, dat dit snel verminderd omdat ik het dan drukker heb.. want nu heb ik natuurlijk uitgebreid de tijd hiervoor ;p Ik zei gister geloof ik dat er misschien nog iemand bleef slapen, dit is niet het geval geweest.. ze gingen gewoon allemaal naar huis, en toen Joyce weer thuiskwam gingen we eten, daarna wat spelletjes gedaan.. nog eventjes The Incredibles gekeken.. ;p en daarna maar naar bed (a) Vervolgens is vanochtend het onmogelijke gebeurd; Ik was als laatste uit bed. Om half elf ging ik eruit en tot mijn verbazing was Ludwig toen een lekker eitje aan het maken voor ons (a) haha.. echt toppie joppie natuurlijk :) Sara en Joyce zijn vandaag weer weg, naar het werk en naar sara's vader ;) Dus we hebben het rijk weer alleen.. Ik denk dat vandaag weer word als de voorgaande dagen, maar we zullen zien ;p Zondag staat er een swimparty op het programma, we gaan in Beatrice zwemmen met alle exchange students, waarvan een aantal naar dezelfde school gaan als mij.. Ik heb er wel zin in,, even mensen ontmoeten.. :) Verder maandag dan die volleyballparty, als we dan niet op vakantie gaan. Ik hoop eerlijkgezegd dat ik erheen kan, zodat ik alvast wat mensen kan ontmoeten, maar we zullen zien wat word besloten ;)

Ojah, Sylvana; je vroeg hoe ik altijd op die titels kwam, nou het zit zo ;p : Al een hele tijd lang (half jaar ofzo ;p ) luister is nogal naar de tekst wanneer ik muziek luister en dan vallen sommige zinnen me op, omdat ze gewoon leuk zijn, of een betekenis hebben ofzoiets. Toen kwam ik op het idee om die op te schrijven en dan hiervoor te gebruiken ;) Alle titels komen dus uit liedjes,, ;p Ook de plaatjes die altijd onderaan de blog staan, ben ik al een tijdje aan het verzamelen.. Beide verzamelingen krimpen trouwens omdat ik ze hier dus voor gebruik en vervolgens verwijder, omdat ik dan dus niet meer weet welke ik al gebruikt heb. Ik zoek verder ook niet naar nieuwe ;) Dus dan weet je dat ook (a)

Nou tot morgen denk ik maar ;p We zullen zien wat de dag ons brengt ;p



Doeghh (K) xxxx

2 opmerkingen:

  1. Hier ben ik ook weer5 augustus 2011 om 19:05

    Niet al je geheimpjes verklappen hoor!
    Ik vind de kopteksten boven je verhalen ook "super duper" maar ja nu is jouw idee straks gestolen. Heb je inmiddels al wat fotomateriaal of filmpjes van je onderkomen? Kan me voorstellen dat jullie enorm zin in de swimparty hebben. Is dat ver van jullie vandaan en brengt Joyce jullie daarheen. Is Sara verliefd. Haha las ik op facebook. En is Ludwig al van de eerste cultuurschok bijgekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha,, maakt me niet uit als het gestolen is want dan is het toch eerst van mij :) haha ;p jaa ik heb wat maar ben er nog mee bezig want het gaat niet zo makkelijk ;s nogal irritant dat ;s ;s ;s ;s joyce en sara gaan gewoon mee geloof ik:) haha,, jaa hij is wel al wat bijgekomen .. :)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy