''It's the magic of risking everything for a dream that nobody sees but you...'' -Million Dollar Baby-

maandag 15 augustus 2011

''Listen to the music of the moment people dance and sing. We're just one big family and it's our God-forsaken right to be loved!''

Ik ben nu net thuisgekomen.. pff het was me wel een tripje hoor.. Gisterenmiddag rond half twee vertrokken richting Smithfield waar de ouders van Rachel kampeerden om ze te bezoeken. Daar ff lekker gezwommen en rond acht uur 's avonds kwamen we aan in Lincoln bij Carolyn. De heenweg naar Smithfield reed Ludwig, ik reed naar Carolyn :) We wisten toen nog niet of we naar huis gingen of niet, en we besloten om dat niet te doen wat betekende dat we daar gingen slapen! yay.. Niet dat we daarop voorbereid waren ofzo.. Gelukkig had ik een borstel mee, maar daar hield het ook wel mee op.. ^^ Ik mocht van Carolyn wat lenzenvloeistof en een lenzenhouder lenen, want ja we weten allemaal dat je beter niet met lenzen in kunt slapen.. ;p Dat gaat pijn doen.. ;s Carolyn en co hebben net een nieuw hondje en het is een ''mini-Daisy!'' hij is zoooooooooooooo schattig.. ! <3 ik ben echt verliefd gewoon.. Hij is zoooo lieff.. :D We wilden hem meenemen hiernaartoe maar het is ons niet gelukt :( Hij is echt heel lief, hij valt ook zo bij je op schoot in slaap enzo. Naja, die mensen gingen daar nogal vroeg slapen dus wij (Ludwig, Sara en ik) gingen maar ff wii'en met Isaiah (ik weet niet of ik dat goed spel), de oudste zoon van Carolyn. Daarna gingen we beneden chillen in hun tweede woonkamer, en hebben daar maar eventjes een filmpje gezien.. Vervolgens klapten we het bed uit, deze kwam uit de bank. Ludwig en ik gingen daar slapen en Sara sliep bij Isaiah. Jammergenoeg kwam Isaiah de hele tijd binnen met zn iPhone4, om ons domme filmpjes te laten zien, wat uiteindelijk leed tot het feit dat wij om drie uur gingen slapen.. ^^ Isaiah is trouwens 9, geen idee wat hij met zn iPhone moet maar toch.. ;p Verder slaapt hij op een kamer van, ik schat, 3 bij 4 meter waarin een flatscreen tv een playstation 3 een computer een psp en een twee persoonsbed zijn gepropt.. Verwend? Nee joh.. ;p echt niet ;D Naja,, vervolgens werd ik wakker gemaakt rond half negen toen Laney (dochter van Carolyn) bovenop me sprong, waarna ik op het geweldige idee kwam om onze vriend Parker (de liefste hond van de wereld (a) ) te halen, en die op Ludwig te zetten.. ;p haha.. Ludwig ik wakker gelikt :D Yammie!! Uiteindelijk gingen we rond half tien uit bed want om tien uur begon de kerk.. ;D het was de; First German Congregational Church, er was niets Duits aan na mijn mening maar toch. Beetje jammer dat wanneer je zaterdags vertrekt in kleren, slaapt in dezelfde kleren, en vervolgens in dezelfde kleren in de kerk zit.. Jammiee lekker ;D Het was trouwens best wel druk in die kerk. Verhouding? hmm,, drie banken vulden evenveel mensen als het totaal aantal mensen in de kerk in Steggerda. Zegt dat wat over Amerika of over Nederland? naja,, naa de kerk weer naar Carolyn's huis waar we weer wat gechillt hebben. En toen maar naar huis gegaan, onderweg natuurlijk nog naar de walmart.. ;D we hebben weer drie watermeloenen gekocht (L) :D yayy.. Ik heb een leuk weekend gehad.. Morgen begint school! woehh,, ik heb er wel zin in, alleen jammer dat ik om zes uur moet opstaan.. ;s ^^

hier nog eventjes wat links van foto's ;

https://picasaweb.google.com/109637675058220932368/Shooting#   Schieten

https://picasaweb.google.com/109637675058220932368/EFActivitiesEF Activities

https://picasaweb.google.com/109637675058220932368/KansasCityTrip#   Kansas City Trip


  

xxx Liefss (L)

6 opmerkingen:

  1. Romyyyyyy!

    Don't worry be happy!!!

    Haha, maak je geen zorgen om de dag van morgen!
    Wat weer een heerlijk avontuur heb je meegemaakt tijdens je trip. Tussendoor chillen, ach lieve schat dan kan je 's nachts ook wel met wat minder slaap toe, toch????? Hoop ik, denk ik tenminste!?!
    Amerikanene leven blijkbaar heel vrij en gemakkelijk. Alles komt goed. Blijf vooral je verwonderen en GENIET!!!!
    Ben benieuwd naar je ervaring betreft je 1e Highschool dag. Kussssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yo bro, dig it.. cause you're flabbergasted..!!
    Hee maar zonder grappen,, een mini-daisy?! Haha geniaal! Maar bij Sylvana thuis hebben ze een mini-daisy genaamd Luna! geniaal beest! maar iig,, ik ben benieuwd naar je verhaaltje after your first schoolday.. oh en trouwens, toffe verhaaltjes!:D ik reageer dan wel niet op ieder bericht, maarr... ik lees ze wel allemaal hoor!:D

    Big kiss from your most amazing Siss!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je schrijft echt hele leuke verhalen! Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt enz.
    En trouwens. die links doen het niet?
    Tenminste, bij mij niet!
    & hoe was je eerste schooldag?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Roompieee!
    Wat een eer dat je Daisy hebt genoemd in je verhaaaal:D En zoals Joyce ook al zei, hebben wij ook een mini-daisy(a) Maar die is niet meer mini wanneer jij terugkomt:(
    Wel zag ik iets in je verslag wat niet heeeelemaal correct is. Ik citeer: '...waarna ik op het geweldige idee kwam om onze vriend Parker (de liefste hond van de wereld (a)..'
    DE LIEFSTE HOND VAN DE WERELD? Dat kan helemaal niet:| Jij weet net als ik dat Daisy dit is!;)
    Jij zit nu nog op school als het goed is! Ben erg benieuwd hoe dat is. Of er echt een niveauverschil is enzo!
    Je foto's doen het bij mij trouwens ook niet:( STOM!
    Daaaaaaaaaaag! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Romy ook bij ons doen de fotos het niet je weet ons wel lekker temaken we zijn er wel benieuwd na.hopelijk heb je leuke dag op school gehad doei doei en de groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zal het met de foto's proberen op te lossen, en sorry syl maar ik begin er echt aan te twijfelen (a)

    Romy

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter!
Ik stel het zeer op prijs, en zal proberen elke keer te reageren :)
Liefs, Romy